Overwatch
2 2

Bu konuda 664 mesaj var

"Şu karakter az kullanılıyor diye almayalım" muhabbetlerine katılmıyorum. İyi oynanılan her karakterin yararı vardır. Sym en az kullanılan karakter olarak gözükse sym ile iyi oynayan biri rakibe çok zorluk çıkartabilir. 

 

2k - 2.5k rankler arasındayız sonuçta. Bu yüzden takımda 1 mercy olması neredeyse şart. Çünkü anında heal verebilen tek kişi o takımda. Diğer heallerlar ani heal verme konusunda Mercy kadar değiller. Kaldı ki iyi bir mercy oyunu tutar. 

 

Yapılması gereken şey ultileri combolamak. Biz dün bunu pek yapamadık. Mesela dün Executioner ile olan muhabbetimi hatırlarsanız (benim nick randalthor'du): "Barış abi ultini sakla, kullanma, combo yapacağız" dedikten 10 saniye sonra hepimiz ölmüşken adam gitti ultisini kullandı.

 

Bu profesyonelce yapılmış olan yorumun için teşekkür ediyorum d.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

dün mal adamlar yüzünden hep kaybettim :) Skill 1400 'ün altında artık oyun competitive olmaktan uzaklaşıyor benim anladığım bu

2000 ve üzerinde de kesin kulaklıkla oynamak lazım. ultileri stacklayarak her an herşey değişebiliyor.

 

Mesela geçenlerde zarya ile oynuyordum, objektif düşmanla doluydu bir kara delik attım 5 kişi kapıldı. Onların arasından mercy 

shift ile kurtuldu. Ben o 4 kişiyi aldıktan sonra geldi 4 ünü bir den resurrect etti bu olay %99 da oluyor bu şekilde oyunu aldılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

Def. oradan eklemek istemedim çünkü benim bu hesap deneme amaçlı aldığım bir hesap ve oradar OW oynamayan insanlar da vardır.

Aktif olanları eklerim ama teşekkürler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar benim yeni keşfettiğim bir özelliği paylaşayım dedim. Çünkü oynadığım gruptaki arkadaşlar da farkında değildi bu özelliğin.

Options'da, Gameplay sekmesi altında "Skirmish while waiting" tarzı bir seçenek var. On yaparsanız, sıra beklerken hemen sizi bir skirmish oyuna alıyor ve öylesine oynayabiliyorsunuz.

Özellikle grup halinde girildiğince gecenin bir vakti, 5 dk'lık bekleme sürelerinin can sıkıcı olmasını gideriyor bu seçenek. Yeni karakter falan da denemek için ideal. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hayır şimdi şikayet ediyor ama kendisi oyun çok güzel al beraber oynayalım diye bana aldırttı, ben alınca bıraktı sonra da oyunu. Blizzard lobisine mi çalışıyorsun Korhan nedir yani söyle de bilelim :)

 

 

:lol: Ya abi güzel diye ben de aldım da, ne bileyim oyunun dinamikleri hakikaten bana çok saçma geldi sonradan. Pharah'ın roketlerini Genjinin kılıcı ile absorbe ettiğini gördüğümde oyundan soğumaya başladım. Ha belki bazılarını düzeltmişlerdir ama orasıyla burasıyla çok oynanan oyunları da sevmiyorum.

 

Şöyle profesyonelce yorumlar varken benim yaptığım yorumların profesyonelce olduğunu iddia etmek saçmalığın daniskasıdır d.

 

Bu arada profesyonelce bir bilgi daha vereyim, 2. sezon 24 kasım'da bitecekmiş. 1 Aralık'ta 3. sezon başlayacakmış.

ObiWan beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yok ben gayet iyi biliyorum da kullanmıyorum. :D

 

Oyunu bulma süresini arttırıyor.

 

Tek artısı eskiden Competitive'de öyle girdiğinde oyun bulunca harita değişiyordu. Şimdi Skirmish'e girdiğin yerde Comp Match geliyor direkt geçiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Erwin

Mei'nin ultisinin daha hızlı aktif olabilmesi için hiç bitmemesi ve sürekli ulti atması lazım. Zaten sürekli ulti atıyor iyi oynayan Mei'ler. Sen de çok seviyorsun zaten. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Mei ultiyi attığında daha çabuk donacağız yani. Bazen bir şekilde kaçılabiliyordu o Blizzard'ından. :|

 

Ya beni uyuz eden noktası şu, zaten minnacık karakter misal Reinhardt'la 3 kez vuruyorsun zor ölüyor. Tabii o arada sizi veya kendini dondurmazsa. Aslında şu Competitive kuralı haline gelen No Widow/Hanzo olayı olmasa o kadar sıkıntı yaratmayacak ama. İşte iyi oynayan bi Mei tek başına alıyor oyunu o derece uyuz ve OP.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Erwin

Competitive'e genelde aynı kişilerle giriyoruz. Aslında sniper olmasın, mercy olmasın diye genel istatistiklere bakmak yerine dengeli bir takımda ısrar da edilebilir. Hangi karakter olduğundan ziyade ne kadar iyi oynandığı önemli oluyor. Bu konuda @@ObiWan bir analiz yazacağım demişti. Ondan gelecek bilgilere de bir bakalım ne diyecek.

 

Aslında oynamaya devam edeceksek her harita için bir hücum bir de defans seti yapalım hep onu oynayalım. Arada sıkılınca gerekirse Quick 'e gider orada sapıtırız. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benim elim alıştı mı Hanzo / Widow'la deli katkı yapıyordum Quick Play'de. Competitive'de farklı bir baskı oluyor attığım ıska geçiyor.

 

Mercy ben her zaman her yerde oynarım. Bazen en gerekli karakter oluyor. Defans haritalarının yarısını kaybetmeyiz iyi bir Mercy ile. O Res o kadar önemli bir Ulti ki...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Competitive işini çok ciddiye alıyor herkes. Ben almıyorum galiba sadece. :) Zaten o yüzden Narc falan benimle girmez competitive oyuna. Günün sonunda eğlenmek ve iyi zaman geçirmek için mi oyun oynuyoruz yoksa rekabet edelim diye stress mi yaratıyoruz?

 

Competitive'de seviye yükseldikçe sniper'ları kötü kullanmak normal değil mi? Sonuçta counter'larını alacak tecrübede rakip oluyor, organize olup önce sniper'ı ve healer'ı indirmeye bakıyorlar. Quick Games'de herkes çok rahat takılıyor ve çoğu zaman denemek istediği farklı karakterleri alıp sıça sıça geziyor. :)

 

Bu sezon bitmeden ekibin karakter paylaşımını ve setup'ları yapıp öyle sezonu bitirmek için bir organizasyon yapsak mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

 

Competitive işini çok ciddiye alıyor herkes. Ben almıyorum galiba sadece.  :) Zaten o yüzden Narc falan benimle girmez competitive oyuna. Günün sonunda eğlenmek ve iyi zaman geçirmek için mi oyun oynuyoruz yoksa rekabet edelim diye stress mi yaratıyoruz?

 

Bunun için quick play var zaten böyle düşünüyorsan competitive hiç girmemen lazım. Competitivede en yakın iki arkadaş yeri gelir tartışır oyunun içine ettin diye be kardeşim diye.

Aydın beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benim için en iyi defans setup genelde şöyle oluyor:

 

Reaper + Mei / Junkrat + Zarya/Roadhog + Reinhardt + Mercy + Zenyatta

 

Zenyatta çok önemli. Deli gibi discord basmalı. Roadhog Pharah indirebilir. Pharah yoksa Zarya olabilir ama Reaper ile Ultisini kombine etmeli. Mercy emniyet sübabı son saniyelerde oyun kurtarır.

 

Karşı takımdaki Pharah çok kafa ağrıtırsa Junk yerine Soldier veya McCree olabilir. Son anlarda oyun eğer kötü giderse Winston devreye alınabilir.

 

Özellikle Mei varken Reaper peşinde gezerse acayip bir katliam oluyor. Mei dondurup devam ediyor Reaper öldürüyor.

 

D.Va bence defans yapıldığında kullanılmaktan kaçınılmalı çünkü çok çabuk harcıyorlar. Ana'da pek yakın çatışmaya pek gelemiyor. Torbjörn falan Competitive'de genelde pek işe yaramıyor.

 

Bir de karşı takımda Zarya varsa - JUNK almayın. Sadece silahını şarj ediyorsunuz.

 

- Harita sıkışık bir haritaysa Pharah iş yapmıyor genelde.

- Karşı takımdaki bazı karakterler görünmez oluyor hengame sırasında. Misal Hanzo / Widow. Adamlar alıyor kimse peşlerinden gitmiyor. Habire arkadan öldürüyorlar.

- Reinhardt asla ama asla Charge yapmamalı. 4-5 kişinin arasına dalınca sadece ölüyorsunuz. Uygun anı bekleyin.

- Ana'nın you're powered up lafını duyarsanız, gaza gelmiş bir Reinhardt gelecektir. Eğer Rein ultiniz varsa bekleyin kalkanı indirince Ultinizi çakın suratına. Ayrıca D.Va ultisinden shield ile kurtarabildiğiniz kadar takım arkadaşı kurtarın.

- İyi bir DPS skoru her zaman iyi olduğunuz anlamına gelmiyor. Bu skor karşı takımı öldürmeyerek de elde edebilirsiniz. Zarya yada Healerlarının ultilerini şarj edersiniz sadece.

- Mei kanser bir karakter, mutlaka icabına bakılacaklar listesinde 1.sırada olmalı. Genelde öyle bir dalıyoruz ki araya kaynıyor ufacık boyuyla hepimiz harcanıyoruz bu şıllık yüzünden.

ObiWan beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Çok iyi bir Genji oyuncusu varsa o deflect özelliği çok kuvvetli, Blizzard, Zarya, Hanzo, Pharah falan tanımıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Valla yazacağım çok şey var da neyse..

 

Öncelikle şu her competitive maçta denk geldiğim şaçmalıklara değineyim.. :

 

- Şu proların hero kullanım oranlarının "big deal" olma meselesi beni hasta ediyor.. Yok prolar o karakteri çok kullanmıyormuş da şunu almak daha iyiymiş, ulan sen kimsin pro kim

 

- Yok işte bağzı hiroları counterlamak kolay falan diye yazıp duranlar.. Atıyorum ben pharah yım ve karşıda mcree var, takımımdaki süper noob obez bebe hemen spamlemeye başlar... "change pharah change pharah" .. ulan solo kill de dünya lideri olmuşum mcree yi bir kere yaşatmamışım herkesi ben öldürmüşüm hatta daha 1 kere bile ölmemişim herşeyim gold.. ama hayır değişceksin çünkü bi kere guidelarda yazılmış o onun counterı / antisi diye artık o karakter alınmaz..

Her hero oynayanıyla eşdeğeri kadar iyidir ama anlatamıyosun çünkü adam sürekli öldüğü için yeteneksiz olduğu için suçlusu mutlaka takımdan biri olmalı.. :D

 

- Bazı maplerde gerçekten alınması saçma olan Herolar var ve takım kazandığında o adam iş yapmış olduğunu sanıp devam ediyor mallığına ve aklında hep o kazandığı maç var.. Örneğin point capture maplerinde Torbjorn, Bastion ve Symetra.. hatta bazen Rein (Rein için bu biraz karşıdaki karakterlere de bağlı)

 

- Hanzo bebeleri genelde yanına biri geldi mi ne biçim takımsızın adam dibime gelmiş diye ağlıyor.. ulan uzaktan snipelamak senin işin adamı görmemişsin geçmiş işte ki zaten sen bunu göze alıp seçiyorsun onu.. adam istiyor ki takım onları uzakta tutsun ben uzaktan atış talimi yapim etliye sütlüye karışmiim, tam yeteneksizlik.. Ki bence hanzo comp da alınabilir özellikle zarya ile ultisi efsane combo olabiliyor.. Ama çok iyi değilse falan sırf hanzo almak için alınmamalı.. 

 

- Rein ile savunma yaparken (özellikle tek girişe sahip ilk noktalı mapler (Hanamura / Volskaya) ) arkaya adam kaçtı mı rein angut gibi (geçen beraber oynarken aynen exe nin yaptığı gibi ) götünü dönüp arkalara koşup o adamla uğraşmıcaksın, kapıyı shieldlamaya devam ediceksin ki gerisi de sızmasın.. arkadaki adamlar öldüremiyorsa zaten senin takımının sorunu sen görevini yap... Oyle yapmayınca işte 1 dakika içinde nokta da verilir sonra takım arkadaşlarına ağlarsın falan..  Rein ile charge yine kilit noktalarda takımı korumak için yapılmalı ama %90 yapılmamalı .. (attack için bu böyle değil halen savunma için konuşuyorum, çünkü attackta eğer charge ile iyi bir boşluk yaratıp en az bir kişiyi alabiiliyor veya uzaklara gidip 2-3 kişiyi üstünüze çekiyorsanız bu sizin takımın saldırması ve eşitliği bozması için iyi bir fırsat yaratabilir.. )  

 

Bu yukarıda yazdığım şeyler oyunla ilgili temel tecrübeyle ve standart bir iq ile anlaşılabilicek şeyler.. Gerisi zaten yeteneğe bakıyor ama daha bu ilk aşamayı geçemeyenler yüzünden oyun bazen çileye dönüyor.. Yoksa illa ki biri kaybedecek yani 2 takımdan hadi çok eşitse zaten draw oluyor ama mücadeleye bile imkan tanımıyor işte bu takımınızdaki adamlar.. 

 

Son olarak, bazen karşıda gerçekten bir karakteri çok iyi oynayan adamlar oluyor işte o zaman onun antisini iyi oynayan biri gerekiyor veya onun zaten domine ettiği bi karakterseniz gurur yapmayıp onu değiştirmeniz gerekiyor.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Reinhardt ile alakalı noktalar tam spot on olmuş.

 

Mesela ataktayken arkadakilere diyorum ben Charge edip defansı yararım girersiniz peşimden. Sonra bunu yapıp arkadakilerin hala dar noktada takıldıklarını görünce bütün oynama şevkim kaçıyor valla. Sonra 4 dakika mal mal orada savaşıp son 10 sn pointe girmeye çalışıyoruz. :D

 

Solo Comp girdim geçenlerde. Takım uber noob dolu. Biri Hanzo olmuş diğeri gitmiş saçma sapan Symmetra almış. Tracer falan da var.(Volskaya Obj B savunuyoruz) Karşıda 2 tank var bizde yok. Valla gittim aldım Rein'i. O 3 mal dışında biri de Reaper olmuş o etrafımda kaldı bir de iyi Mercy denk geldi. Adamlar alamadılar harcadım hepsini. Diğer 3 salak habire ölmekle meşguldü.

 

Ulti kombo ettiniz mi yapamayacağınız iş yok. Bazen öyle takımlar geliyorki resmen başım dönüyor kabulleniyorum artık kaybettiğimizi. Adamlar Hanamura'ya giriyorlar Pharah-Rein-Genji aynı anda ulti açıyor. Öeeeh yani. Biz hala bunun yarısını yapma aşamasındayız. :mrgreen:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

BENİM BARIŞ ABİME ANGUT DİYEMEZSİNİZ. BU FORUMU BAŞINIZA YIKARIM.

 

Yazıyı ilk okuduğumda verdiğim tepki seni ruh eşim ilan etmekti Çağlar. Çünkü yazdıkların sonuna kadar doğru. Hele şu sondaki iq kısmını okuyunca bir an için titreme geldi bana. Tahrik bile olduğumu söyleyebilirim.  Barış abimle oynadığım yılların özetini geçmişsin adeta. Ama sonra durdum dedim ki, benim kınalı Barış abime angut demiş... Hayır, hayır. Bunu kabul edemem. Sonra yazdıkların aklıma geliyor ve gayet kabul edebilirim diyorum. Haklısın çünkü. Benim bıdı bıdı etmem yüzümden adam Reinhartla oynamayı bile bıraktı bir müddet -ki bu da overwatch komünitisine yaptığım bir kıyaktır- ama yine de o benim Barış abim. Canım, kanım, her şeyim.

 

HAYIR BUNU KABUL EDEMEM. BU FORUMU BAŞINIZA YIKARIM. Tam olarak yıkamasam da en azından bi aralar uğraştığınız "Başar!" gibi botlar falan salarım ne bilim. 

 

O YAZININ O KISMI EDİTLENECEK. Gerçi editlemesen de olur ya. KAFAM ÇOK KARIŞIK.

 

Keps tuşunu çok seviyorum ayrıca <3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

:lol:  :lol:

 

P.S. Ya Execimi çok severiz ama bazen de işte dalasım geliyor..  dolaylı yoldan angut demiş oluyorum gibi görünsede demiyorum yalnızca biraz yetenek nakli gerekiyor :D 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Güzel şeyler yazılmış. Ben de yorumlarımı yazayım.

1. Meta game oynamıyoruz evet, gold levelız (gelecek sezonda, bu sezon çok fazla gold ve platinum oyuncusu yerleştiğinden ayar çekilecek ve daha çok silver ve bronze göreceğiz dendi bu arada). Fakat atıyorum quick play'de efsane olunan bir Widowmaker ile gelip ofansta "ben iyiyim abi bunla" diyip batırıyorsanız orada ben çok ayar oluyorum. Çünkü allahın oyunu sonuçta eyvallah da, voice chatte dinlediğim herkes competitive de kaybedince sinirleniyor, geriliyor veya sessizleşiyor :)

2. Karakterlerin özelliklerini bilmek ve oyun içinde w a s d kullanmak tam anlamıyla o karakteri iyi oynadığınız anlamına gelmiyor. Biraz youtube twitch izlerseniz o karakterle ilgili, çok fazla püf noktası olduğunu görürsünüz ve yetenek gerektiren şeyler olmuyor genelde. Sadece gold league de hiç görmediğiniz şeyler oluyor ve sizin de doğal olarak haberiniz olmuyor.

3. Gold madalya olayı bence oyunun en büyük hatası olmuş. Onun yerine tablo koymaları gerekiyor CS'dekine benzer ama daha kapsamlı. Böylece sadece kendini değil, diğerlerini, karşı takımı ve aynı pozisyonda karşı takımı görebilesin. DPS olarak Gold alınca mutlu olan ama takımının yenilmesini önemsemeyen adamlar var. Çok karşılaştım ve görevini yaptığını düşünüyor. Adam repaer, roadhog butcher gibi adam katlediyor, reaper gidip diğer adamları alıyor sözde ve gold oluyor işimi yaptım dercesine. Örnek olarak söyledim.

4. 5li veya 6lı girdiğimiz gruplarda aldığım verim, solo olarak girdiğim oyunlara göre daha düşük. Nedeni ise basit, 5-6'lı gruplarda voice iletişim avantajı var. Fakat nedense herkes solo oynarmış gibi oynuyor. Arkadan ne kaçtı, geriden kim geliyor, rheinhardt dalacağını haber ediyor mu, kimde ne ulti var, nasıl kombinlenecek, hiçbir ses seda yok. Haliyle aslında karşı takım biraz bunları yapıyorsa, 6'ya karşı tekli grup gelmiş oluyor ve genelde yeniliyoruz. Yenilince kimse birbirinin nazını o kadar çekemeyeceğinden ses de çıkaramıyoruz bir kaç istisna hariç ve öyle devam ediyor.

5. Kompozisyon açısından, Mercy'nin çok fazla alındığını fakat daha viable seçenekler olduğunu düşnüüyorum. Defans Mercy olmalı bence de fakat ofansta özellikle dağınıklık olabilecek haritalarda Mercy'nin etkisi gittikçe düşüyor. Lucio neredeyse banko denebilir. Ana lavabo açı ile bence ofansta mutlaka olmalı, ben de s3'te bu tarafa doğru kayacağım support olarak. Zenyatta'nın etkisi düşmüş.

6. Defansta bir mei çok iş yapıyor, tabi iyi oynayan bir mei. Genelde gördüğüm, karşı takımın ortasına atılan bir ice wall ile tankı izole edip avlıyorlar. Bunu yapabilen, support kovalayabilen mei'ler genelde kazandırıyor.

7a. Zarya inanılmaz etkili işini bilene. Genelde karşı takımda sağa sola sallayan bir karakter oluyor (mesela Junkrat), böylece barrier'le full enerji dalabiliyor ve tam bir dps'e dönüşüyor zarya. Hiç kombin yapmadan kendi ultisi ile bile rahat rahat team kill yapabilir hale geliyor. Meta game'de de bolca kullanılıyor.

 

7b. D.Va da king of the hill'lerde daha iyi bir seçenek gibi, çok rahatsız edebiliyor uçup kaçıp sonra ulti ile. Sanırım S3'te ufak bir hareket etme buff ı da gelecekmiş. 

7c. Winston çok nadiren denk geliyor gold league'de ama bir o kadar da önemli bir karakter. Arada tank alınmazsa alıyorum genelde. Çok fazla support rahatsız edici ve öldürücü. Öyle normal bir tank gibi önden dalmak yerine haritayı "maymun" gibi kullanıp bir reaper, genji, tracer edası ile oynarsanız. Supportları indirip takımınıza geri kaçmanız, genelde oyunu aldırıyor.

7d. Rheinhardt aslında ayrı bir madde olması lazım. Dalmak olayı çok önemli, timing vs. ama anasının nikahına dalıp ölmek ayrı bir olay. Çok fazla oluyor, biraz önce o nedenle gruptan çıktım. Bir zarya barrier'i, zenya orb'u veya Ana karakteri, earthshatter olmadan veya bunların 1 veya daha fazlası varken olmadan dalmak direk kaybetme sebebi. 

8. Defansta bir savunma noktasını kaybettiğinizde veya kaybettiğinizi anladığınızda (genelde anlamıyorlar), yeni bir savunma hattı oluşturmak yerine ileride takım arkadaşlarınızı beklemek çok büyük bir hata. Zira o süreçte karşı tarafın sizi alma ihtimali daha fazla. "Sizin de" geri çekilmeniz gerekiyor. Genelde girdiğim gruplarda bu problem vardı. Geri çekilme hissiyatı, tekrar pozisyon alma hissiyatı yok. 

9. DPS oynayıp yaralandığında heal'i ayağına bekleme alışkanlığı var. Halbuki control point'e 2 saniyeliğine dönse saniyesinde heal alacak. Öbür türlü healer'ı riske atıyor. Bu da yine geri çekilme içgüdüsü ile alakalı. Türk insanının bu özelliği pek yok sanırım.

10. "Kahraman olma" özelliği.... en çok karşılaştığım. Hangi karakter rolü olursa olsun mutlaka karşı tarafı alabileceğini düşünüğü için ilerde olduğunu farkedememek. O frag'i almak için kendini kaybetmek ve sonuçta hüsran ve 1 kişi takımın eksik olması.

Not: Sakın kişisel algılamayın, oynadığım kişilere bir şey demiyorum, genel gözlemler sadece. Çok da fazla oynamadım oyunu, çok üst seviyede oynamadım, çok üst seviye bir oyuncu da değilim. Fakat World of Warcraft zamanından kalma guild/raid leader'lığın verdiği bir analiz yeteneği diyelim :) Buradaki hataların çoğunu kendim yapıyorum hali hazırda ve kızıyorumda fakat benim takımımda yapınca tbi yapacak bir şey olmuyor. Kendini geliştirebiliyorsun, dikkat edebiliyorsun bazı şeylere ama bazen karşı taraf için mümkün olmuyor bu.

Aydın beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
2 2

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok