Mesaj tarihi: Haziran 2 1970 Race car driver and designer Bruce McLaren dies in crash Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 2 Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 2 zaten ferrari'nin dümeni de bu degil mi? cogu modelini onceden ferrari sahibi degilseniz alamiyorsunuz. https://www.youtube.com/watch?v=VUPOvcolNZg Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 3 8 hours ago, allreadydead said: Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla. şımarıklığın da böylesi araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz. allreadydead beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 3 8 saat önce, infestor said: zaten ferrari'nin dümeni de bu degil mi? cogu modelini onceden ferrari sahibi degilseniz alamiyorsunuz. https://www.youtube.com/watch?v=VUPOvcolNZg Aynen oyle, Purosangue alabilmek icin onden Ferrari Roma alanlar biliyorum... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 4 1896 Henry Ford test-drives his “Quadricycle” Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 8 1948 First Porsche completed Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 9 arabasina fare dadanan oldu mu aranizda daha once? kemirmeye baslamis kablolari. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 9 22 dakika önce, infestor said: arabasina fare dadanan oldu mu aranizda daha once? kemirmeye baslamis kablolari. bana olmadi ama baskalarindan duydum. Ozellikle kirsal bolgelerde yasayanlarin arabalarina dadaniyourlarmis. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 11 1955 Race car at Le Mans crashes into spectators, killing 83 JardeL beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 14 On 03/06/2026 at 9:15 AM, TiesTorN said: şımarıklığın da böylesi araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz. V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil Hugh Bullet beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 16 1950s How 1950s Car Tailfins Took Inspiration From WWII Fighter Planes Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 17 Tavan üstü ara atkı+port bagaj kullanan var mı? Ara atkı+tavan sepeti ya da kapaklı bagaj alacağım. Hiç bir fikrim yok. Araba jazz crosstar tavan rayları var. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 iyi ki porsche panamera alacak paramiz yok. rezillik vallahi https://x.com/HappyMotorhead/status/2068065254035144972 Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 1 hour ago, infestor said: iyi ki porsche panamera alacak paramiz yok. rezillik vallahi https://x.com/HappyMotorhead/status/2068065254035144972 bu ne saçmalıkmış amk. her rutin bakımda değişmesi gereken bir parçanın oralarda ne işi var... Altan Yoklar beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 (düzenlendi) bu arada aracimda da hava filtresinin her 3 bakimda bir degismesi gerektigi yaziyor. tamamen sacmalik bence 1000 liralik filtrenin maliyetinden kacinacak degilim Haziran 20 infestor tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 50 minutes ago, infestor said: bu arada aracimda da hava filtresinin her 3 bakimda bir degismesi gerektigi yaziyor. tamamen sacmalik bence 1000 liralik filtrenin maliyetinden kacinacak degilim ilginç... her bakımda tersten hava kompresörü tutup temizlersen belki ama, hiç ellemeden 3 bakım gideceğini hiç sanmıyorum. hava geçişini engelleyecek derecede tıkanır gibime geliyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 Bazı Porsche'lerde de yağ filtresi, benzin filtresi değiştirmek için arka lastikleri sökmek gerekiyor. Çok dar alana bi çok şeyi tıkıştırınca normal. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Haziran 20 opel astra'da polen filtresini degistirmek icin komple torpidoyu sokmek gerekiyor ama o bile iyiymis buna kiyasla Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: dün 13:10 (düzenlendi) Lamborghini Huracan STO (Korkudan Arabaları Sakladılar) Benim yakın arkadaş. Onun arabasının videosu. Videoyu beğenirseniz seviniriz. Araç bizim. @stardust dün 13:23 jackjoker tarafından düzenlendi escape beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: 8 saat önce (düzenlendi) On 16/07/2025 at 10:57 AM, kHanTW said: Eyvallah reyiz Mevzuyu otomobilden uzaklaştırmayayım, kendi almaya çalıştığım araçtan bahsedeyim. Hyundai Ioniq 5 Dynamic Vision Roof satın aldım (Ya da satın aldığımı umuyorum, ne menem bir tır ise Cuma'dan bugüne Mersin'e gelmedi. Satış elemanının bugün izin günüymüş, beni oyalayıp duruyor, en son patronunu arattırdım, kaypak davranıyorsan izin gününde de patronun seni aramasına katlanacaksın.) Bilmeyenler için Ioniq serisi oldukça dolu geldi, Progressive diye bir donanımı vardı, sonra matrahın üstüne çıkınca daha az donanımlı şeyler geldi, en son donanım o kadar azaldı ki cam tavan gitti, baktılar satmamaya başladı, cam tavanı geri getirdiler yerine 360 derece kamerayı falan götürdüler. Arada makyaj falan yedi, pil kapasitesi azaldı arttı falan Mevzu Zaman Çarkı'ına döndü. Aşağıya bir tablo ekliyorum bakmak isteyene. Özetle BOSE ses sistemi gitmiş (ki Mazda'mda vardı, bi olayı yoktu bendekinin), 6 hoparlörlü başka bir şey gelmiş, koltuk soğutma ve 360 derece gitmiş, kablosuz car play falan gelmiş. Süreçte çeşitli arabalara baktım. Zaten ÖTV den dolayı şu sıralar fosil yakıtlı araba alması bayağı zor. Tesla yazılım konusunda liderdi ama alabilen yok, teslimat süreçleri ve kalite kontrol yerlerde sürünüyor, donanımı oldukça tatmin edici ama araba hissiyatını (Jüniper'de toparlasa da) tam veremiyor, adiliğine sadece siyah satıyor. Fiyatına göre (alabilene) en iyi seçenek. Ssanyg Yong Torres EVX gırtlak donanımı, büyüklüğü ve bagaj hacmi ile çok sağlam araba, distribütorü güven vermiyor, ikinci eli şimdilik iyi gözükse de kıllandırıcı, native EV olmadığı için şaft tüneli var ve Frunk denen ön bagajı yok, tüketimi yüksek. İlk baktığımda alınabilir durumdayken tüm bayilerde tükendi, yollarda da bol bol görüyorum. Telegram gruplarında konuştum, alanlar çok memnun. KIA EV3 yüksek menzilli alınabiliyor ama bana ufak. KIA EV6 2.5 milyona çıktığı için yarıştan (mini cooper ve BYD Seal ile birlikte) kopmuş gözüküyor ama gruplarda 1.9'a satıldığını duyuyorum. Arabayı alacağım sırada bu bilgi bende olsa belki onu alırdım. Ioniq5 ile benzer özelliklerde bir araba, ön konsolları ve navigasyonları aynı deseler inanırım, bazı bakış açılarından Range Rover'a falan benzediği için hoşuma gidiyor. TOGG siyasi kimliğine rağmen objektif bakınca aslında düzgün bir araba, V2 ile sorunları nispeten çözülmüş, finansman ile alakalı olarak en iyi kampanyalar sahip. Millet 1 milyon krediyi alıp borç ödediği ve ikinci elde sattığı için ikinci eli sakat. Ioniq 6 içine girince en premium hissettiren araç, inanılmaz bir diz mesafesi var, uzun ve hacimli :=) birisiyim, ön koltuğu arkaya kadar çekip arka koltukta bacak bacak üstüne atabiliyorum, pili küçük ama aerodinamiği şahane, o yüzden uzun yolda diğerleri ile aynı menzili verebiliyor. Diğerlerinden 150k daha ucuza da alınabiliyor, bulması daha kolay ama bagajı çok tırt, işimi görmez, bir de oturup kalkması zor. Ioniq 5 Tesla'dan sonra en iyi seçenek gibi gözüküyor, sürüş hissiyatı Mercedes seviyesinde diyorlar, SUV havası güzel, bagajı o denli kötü değil, görünüşü şık. Tesla dahil diğer seçenekleri denediği veya aldığı halde Ioniq 5 e dönen çok kişi var. Bulması zor bir arabaydı, bulabilince parayı ateşledim. Cyber Gray mi ne öyle bir renk aldım, bence Ioniq serisinin renkleri de şahane, hepsi ayrı güzel. 1 yil gectigine gore sorabilirim aractan memnun musunuz? +/-'leri neler? su aralar fiyatlari gorece digerlerine kiyasla uygun oldugu icin babamin aklini celmis durumda ioniq 5 8 saat önce infestor tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş