Buzdolabı tavsiyesi istiyorum.
1 1

Bu konuda 18 mesaj var

Annemlerin buzdolabı miladını doldurdu. Acil olarak yeni bir buzdolabı almak istiyorlar. Son zamanlarda teknolojilerini bilemiyorum, alırken nelere dikkat etmek lazım ve hangi marka-model önerirsiniz. Annem Samsung ve Electrolux arasında kalmış. Çevresinde samsung çok önermişler, kendisi de daha yeni Electrolux çamaşır makinası alıp, çok memnun kaldığından ikisi arasında gidip geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam geçenlerde bir arkadaş Samsung'un servisiyle sorun yaşadığını ve servis için birkaç gün sonrasına gün verdiklerini söylemişti. Söz konusu buzdolabı olunca, arızanın hızlıca giderilmesi önemli oluyor; iki gün geç gelen servis derin dondurucudaki her şeyin bozulmasına sebep olur mesela. Servisiyle sorun yaşamayacağınız Arçelik gibi firmaların ürünlerini tercih edin derim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Annem Arçelik'e pek sıcak bakmıyor. Bir önceki dolap da aldıklarında Vestel'in en pahalı ürünüydü. Samsung'u da eledi. Şuan seçim Liebherr ve electrolüx yönünde.

Liebherr'in tabi daha pahalı ürünleri. Artık ikisinin arasında modellerine bakıp karar verecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

4 farkli evde uzun zamandir Arçelik marka buzdolaplari kullaniyoruz, şu ana değin herhangi bir şikayetimiz veya "Keşke bunun yerine falanca markayi alsaydik" dediğimiz olmadi. Sadece bir tanesi arizalandi, onda da arizayi bildirdikten 1 saat sonra servis geldi ve yerinde onarimi yapildi.

 

Servis olayini cok iyi arastirin hocam, sinir stres sahibi olmak istemiyorsaniz. TV, çamasir makinesi olsa neyse de, buzdolabi farkli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Evlenirken (2011) bütün beyaz eşyalarımı BOSCH marka almıştım (o sıralar "levent bosch'almış" tarzı espriler yürümüştü)

Şu ana dek, kayınannemin sürekli kapısını açık bırakma huyu nedeniyle buzdolabımızda oluşan arıza dışında bir sorun yaşamadık. o zaman da, internetten hemen arıza başvurusu yapmıştım, akşama servis arayıp gelmiş ve arıza tespiti yaptıktan sonra, buzdolabının neredeyse her kısmından bir parça değişmesi gerektiğinden, değişecek parçaları sipariş edip 2 gün sonrasına tekrar randevu almış, 2 gün sonra da hemen tamir etmişlerdi, hiç bir ödeme talep etmemeleri ve servis elemanlarının sıcakkanlı olmaları bende bir çikolata efekti yaratmıştı.

 

#EK: Mağazada mutlaka pazarlık yapın, beyaz eşyada pazarlık olur mu diye düşünmeyin, çatır çatır oluyor, kendimden biliyorum.

#Takıntı: Milat; birşeyin başlangıcıdır, sizin anlatmak istediğiniz ise miat, yani bir nevi son kullanma tarihi ;)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Annemler neredeyse 17-18 senedir Bosch buzdolabi kullaniyorlar. Sadece bir kere lastiklerinin degismesi icin servis cagirdik onu da ertesi gun gelip 10dk da degistirdiler.

Ben o dolabin kulplarininin ikisini de kirdim. Onun disinda hala tas gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bosch buzdolabı konusunda çok iyidir, bizim evde de yaklaşık 15 senedir aynı buzdolabını kullanıyoruz, bir defa hafif bir buzlanma oldu, onda da servis gelip lastikleri değiştirdi aynı gün, tek sorun o oldu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Zvana

Araya girdiğim için özür dilerim. Bende yeni teknolojileri merak ediyorum.

 

No-frost, low-frost nedir? Tüketimi nasıl etkiler? Annem kullanmakta olduğu Arçelik buzdolabından terleme yapıyor diye sürekli şikayet ediyor. Dolaba koyduğu herşey sırıksıklam oluyormuş. Servis gelip bakmış, ama birşey bulamamış. Dolabın iç arka duvarı sürekli ıslakmış. İki günde bir sildiğinden şikayet ediyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 Ben Sharp'ın üst düzey bir modelini kullanmıştım, memnun kalmıştım... Evi eşyalı satınca o da gitti.

 

 Şimdi LG'nin gene oldukça şık bir modelini kullanıyorum (ön panel cam, yan taraflar deri kaplı falan), onu da oldukça keyifli kullanıyorum. Anne arçelik/vestel falan aldı durdu ama keyifle kullandığı bir model de olmadı. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@erlik

Duz buzdolaplarinda buzdolabinin ic haznesini cevreleyen borularla sogutma saglaniyor.

 

No-frost modellerde ise buzdolabi dogrudan borularla sogutulmuyor, buzdolabinin icinden cekilen hava sogutularak geri ufleniyor. Tipki klima gibi. Boylece hem daha homojen bir sogutma saglaniyor, hem de buzlanma, terleme vs sorunlar onlenmis oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında günümüzde üretilen hemen hemen tüm elektronik ve beyaz eşyalar tüketim çılgınlığını körüklemek adına eskilere göre daha dayanıksız yapılıyor. Eskiden aldığımız Bosch, Siemens vs beyaz eşyaları 20 sene rahatlıkla kullanırken, son on yılda alınan beyaz eşyalar 5-6 yılda çöp olabiliyor. Örneğin 2003 yılında evlenirken aldığım Bosch buzdolabı şimdikilere göre nispeten daha kaliteli olsa da geçen on iki senede özellikle son beş sene içinde birkaç kere arıza yaptı. Bulaşık makinesi arızalanmadı pek ama sürekli sesli çalışıyor vs. Buzdolabı son bir yıldır sürekli alta su kaçırıyor mesela. En son servisi geldi geçen kış ve kapıyı açık bırakmış olabileceğimizi bu yüzden böyle bir sorun olduğunu, buzdolabını komple boşaltarak iki gün elektrikten çekip, kapıları açık bırakmamızı ve sonra çalıştırmamızı söyledi. Bu arada kapıyı kesinklikle açık falan unutmadık ama dediğini yaptık, geçici olarak işe yaradı ama son bir aydır yine alta su akıtıyor ve dolap içinde de tabanda su oluyor. Sanırım miyadı çoktan doldu. Artık eski Bosch, Siemens kalitesi maalesef yok. 

Arçelik de farklı değil. Sadece Arçelik, Bosch-Siemens çok yaygın olduğundan servisi çok fazla. Bunlar dışında LG ve Samsung'un kalitesi nasıl hiçbir fikrim yok. Çelişkili deneyimler okuyorum hep internette. Açıkçası Miele, Liebherr gibi markalara yönelebilecek bütçeniz varsa acımadan verin zira en az on on beş sene kullanacağınız bir üründe bütçe yetiyorsa en kalitelisini almak lazım. Onun haricinde Bosch-Siemens-Arçelik vs hepsi birbirinin kopyası gibi hem kalite hem servis olarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Elektronik eşyaların ve beyaz eşyaların eskisinden daha dayanıksız olması üretim süreçlerinde, kullanılacak ürünlerde çevre koruma süreçlerinin devreye girmesinden de etkileniyor sanırım. Kurşunsuz lehim diye bir zorunluluk çıktığında birçok bilgisayar malzemesinde lehimlerin kısa sürede patlaması gibi problemler çıktı örneğin. Sonrasında bir kısmı toparlansa bile asla eskisi kadar sağlam olamadılar. Beyaz eşya ve diğer tüm ürünlerde de bu durumun olduğunu sanıyorum. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben Samsung kullaniyorum, 4 seneyi gecti bir sikinti yasamadim sogutmasi son derece iyi... Yalniz premium birsey araniyorsa o zamanki arastirmalarimdan aklimda kalan Sharp'in cok iyi olduguydu... Donanimhaber'de candogan62 nickli bir uye var, bu konularla baya ilgili... Onun yorumlari okunabilir... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Profilo Bosch'un fabrikada üretiliyor. Özellikle Çamaşır Makineleri çok iyi, hemen hemen Bosch kalitesinde ancak buzdolabından memnun değiliz. 4 senelik dolaptan sürekli takır takır sesler geliyor, ayrıca cihaz habire iç lamba patlatıyor. Servis çağırıp baktırıcaz, olmadı yeni bir tane alacağız artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

83'den beri Arçelik kullanıyoruz.

1999'da fert sayısı arttığı için, daha büyük ve no-frost bir dolaba geçtik.

Sonra ben evlendim falan, ben de arçelik aldım.

Hiçbir sıkıntım da olmadı.

 

Fırın, aspriatör, mikrodalga, bulaşık makinesi falan da herşey hem annemlerde hem bende arçelik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Profilo Bosch'un fabrikada üretiliyor. Özellikle Çamaşır Makineleri çok iyi, hemen hemen Bosch kalitesinde ancak buzdolabından memnun değiliz. 4 senelik dolaptan sürekli takır takır sesler geliyor, ayrıca cihaz habire iç lamba patlatıyor. Servis çağırıp baktırıcaz, olmadı yeni bir tane alacağız artık.

Eğer dolap no-frost ise o gelen takır tukur sesler iç kısımdaki buz kırma mevzusu yüzünden olabilir. Arada bizimki de yapıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bosch dolap ile ilgili bir kere bizim de sıkıntımız olmuştu servis kısa sürede gelip halletmişti. Birkaç sene önce ufak bir ücret karşılığında garantiyi 7 seneye uzatma gibi bir seçenekleri de vardı. Servis geldikten birkaç gün sora arayıp memnun kalıp kalmadığımızı, sorunun hala devam edip etmediğini de sormuşlardı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok