Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2016 Benim bacanağın abisi lassa-bridgeston bayisi, corolla aldı, üzerinde ne vardı hatırlamıyorum, araç dükkana geldiği gibi üstündekileri söküp T001 takti. şuan TR de en çok km yapmış Corolla 2014 onda olsa gerek ve aynı lastikle devam ediyor, yol tutuşu vb. çok iyi durumda, bence iyi seçim yapmışsınız. Güle güle kullanın. İyi dileklerin için teşekkürler. lastikler bugün geldi. Hafta sonu taktırıp deneyimlerini yazarım. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Montaj dahil 175tl ye Hankook 205/55R16 91V Ventus Prime3 aldım, yol tutuşu iyi gibi ama konuşmak için erken.. birkaç aya belli olur İstanbul şartlarında kış ayları için ortalama lastik, havaların souğuk gitti bu dönemde ara ara ESP devreye giriyor (keskin girdiğim virajlarda yazın olmayan durum 5 derecenin altna inince başladı gibi), soğuk havalar için dikkatli kullanma lazım.. En azından daha geç aşınır.. Ses durumu oldukça iyi, yeni sayılabilecek değerde olduğu için olabilir.. Özetle al geç lastik.. Kış bitmeye yakın iki adet Nokian 205/55 R16 91T WR D4 almaya karar verdim, bu hafta taktrarak balkan turu yapınca onu da yazarım Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 başka başlık açmadan buraya yazayım. run flat lastikler konusunda öneri yapabilecek olan var mı ? ebat 205/60/16 Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 İcat eden bridgestone Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Bugün pek de araştırmadan N11'den 162 liraya Bridgestone 195/65 R15 91V Turanza T001 aldım. Eski lastiğim de Bridgestone'du ve memnundum ( ER300) T001'den de memnun kalacağımı düşünüyorum. Bende bir önceki aracım için Bridgestone T001 tercih ettim, ER300 den sonra sesi biraz daha azaldı ancak fiyatı yüksekti. Kampanya vs varsa tavsiye ederim. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 23, 2017 Lastik işini aşağı yukarı bir yıl erteledikten sonra nihayet bugün 4 adet Goodyear EfficientGrip Performance (205/55R16 91V) aldım. Eski yazlık Pirelli Cinturato P7 ve kışlık Nokian WR D2'ye göre oldukça sessiz ve yumuşak olduğunu söyleyebilirim. Henüz birkaç yüz km kullanmış olmama rağmen ortalama yakıt tüketiminde de düşüş gözlemliyorum. Yalnız bu lastiğin iki tipi var biri standart bildiğimiz Goodyear EfficientGrip Performance (4 kanallı), diğeri ise Fiat'a oem üretilen versiyonu (3 kanallı). Aralarında lastik başına 50 lira gibi bir fark var, oem versiyonu daha ucuz. Ben standart versiyonun (daha düşük gürültü daha iyi ıslak zemin performansı) adedini 230 liraya aldım.Goodyear EfficientGrip Performance Goodyear EfficientGrip Performance Fiat Egea Oem Pirelli Cinturato P7 Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 23, 2017 @@Mono 4 mevsim olarak adlandırılan lastiklerden mi? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 23, 2017 @ hayır dört mevsim değil, doğrudan yaz lastiği. Definitive beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 24, 2017 Bende sattığım honda civicte 1 aylık efficent grip performance vardı. aracı satarken en üzüldüğüm nokta lastikler oldu. gerçekten çok memnundum, continentalden sonra çok iyi gelmişti. Muazzam sessizdi. şimdi yeni aldığım bmw için onun run flat olanına bakıyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 24, 2017 Ben bu aralar Nokian'cıyım. Eskiden daha pahalıydı ve zor bulunuyordu. Şimdi fiyatlar güzelleşmiş, her ölçüsü de bulunuyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 24, 2017 @@lawnmower benim aklımda Michelin, Continental, Goodyear, Nokian ve Dunlop vardı. Michelin fiyatı, Dunlop Bluresponse piyasada bulunamaması, Conti ve Nokian gürültü seviyeleri yüzünden elendi. Bence bu 5 lastik modeli birbirine çok yakın. Hangisi ucuzsa o tercih edilebilir.Yeni lastiklerle torque steer (Türkçesi ne bunun) yoka yakın artık. Bu arada lastikçi 35 psi basmış. 32'ye düşürdüm daha konforlu hale geldi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 25, 2017 Ya çok hurafe dönüyor piyasada lastikle ilgili. Doğru düzgün bir ölçüm mekanizması olmadığından olay genelde deneyimlere dayalı yorumlar şeklinde oluyor. Tıraş jiletleri gibi işte... Annemin arabasına lastik almak lazımdı. Araştırdım biraz. 295 taban, 21 jant olunca fiyatlar uçuk zaten. Şimdi tam hatırlamıyorum ama Michelin ile Nokian arasında toplamda 600 lira gibi bir fark vardı. Babam eskiden beri Michelin'cidir, hani bıraksam her seferinde gidip her arabaya Michelin Pilot Primacy 3 taktırır gelir. Neyse, ben bastırdım biraz, Nokian'ı taktırdık biz. Yalnız fiyat alırken adam Michelin'in fiyatını söylerken "Bunlar zaten Porsche standart ekipmanı olarak geçiyor" gibi bir laf etmişti. Standart ekipmancı olsam Apple kullanırdım, işim olmaz onlarla. OEM insanıyım ben. Nokian taktırdık, çok da memnunuz an itibariyle. Yalnız, servise gitti araba geçen gün, orada "bu lastikler bu arabayla uyumsuz, hamuru şöyle olacaktı, böyle olacaktı" filan demişler, Michelin ve Pirelli'de o arabayla uyumlu lastiklerin bulunduğunu söylemişler. Yav ölçüsü, yük ve hız endeksi tuttuktan sonra, gerekli yol tutuş standardını da yakaladıktan sonra hamur uyumsuzluğu filan ne oluyor ki? Taktırdığımız lastik de şu: https://www.nokiantyres.com/summer-tyres/nokian-zline-suv/ İncelemeleri filan da okudum, gayet mükellef bir lastik. Servis elemanı saçmalıyor. Daha doğrusu servis adama saçmalatıyor, zira onun söylemeye çalıştığı şey "bizim şu iki firmayla lisans anlaşmamız var, onlardan alın lastikleri". O lastikçinin bana dediği standart ekipman olayı işte. Şimdi mesela ben biraz işi bildiğim için böyle saçmalıklara inanmıyorum ama mesela ortalama bir vatandaş büyük ihtimalle "hamur uyumsuzmuş, araba havaya uçarmış mazallah" diyerek gidip serviste logosunu gördüğü lastikleri alıyor, hatta bir de servisten alıp ekstra kazıklanıyor. Sonra da sağda solda, internette "filanca lastik problemliymiş, bizim servis takmayın bunları dedi" filan diyor, milletin kafasını karıştırıyor. Lastik testleri zaten çoğu zaman taraflı. Diğer yandan hiç anlamayan adam da inceleme yazıyor, arabanın üzerinde gelen lastiği değiştirdiğinde ne taksa muhteşem geliyor adama, gidip "araba yenilendi sanki, muhteşem performans" filan yazıyor. O yüzden araştırma yaparken biraz dikkatli olmak, inceleme yazanın ne kadar bağımsız ve deneyimli olduğuna da bakmak lazım. Firienholt, infestor, Mono and 2 others beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 26, 2017 otomobil parcalari & sarf urunleri hakkinda herseyde asiri bir hurafe donuyor zaten. A98 benzin koydugunda arabasinin sahlandigini iddia eden mi ararsin, dort mevsim lastikle karli daglara cikanlar mi...ohooooo. elde bir veri var mi? YOK...tamamen iskembeden calisiyorlar. Firienholt beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 27, 2017 22bin km'lik kullanım sonrası güncelleme, Goodyear Efficientgrip Performance, kabaca ilk 10-15 binlik kullanımdan sonra karakter değiştiriyor. Gürültü ile ilgili bir şikayetim yok hala çok sessiz ancak yol tutuşta gözlemlenebilir bir düşüş ve tork steer'da ciddi artış söz konusu. Daha önce Goodyear ile kötü bir tecrübem olduğunu ilk mesajda belirtmiştim (parçalanan sol ön lastik yüzünden pert olan Volvo S40). Yanılmayı çok isterdim ama bu lastikle de oldukça tehlikeli bir tecrübem oldu. Kasım'ın ilk haftası memlekete gidip İstanbul'a döndüm. Dönüşte, sol arka lastik 130 km/s hızda patladı. Lastik basınç uyarısı hemen yandı, zaten yanmasa da hissettim. Sağa virajlarda hoplaya zıplaya aşağı yukarı 40 km yol almak zorunda kaldım çünkü durabileceğim bir dinlenme tesisi ya da benzinlik karşıma çıkmadı. Nihayet uygun bir yer bulduğumda arabayı durdurur durdurmaz lastik söndü. Yanaktaki tüm yazıların yok olduğunu görünce zaten lastiğin çöp olduğunu anladım. İçinden alışveriş poşedini dolduracak kadar rendelenmiş lastik parçası çıktı. Bagajı boşaltıp stepneyle uğraşmak yerine lastikçiden çıkma bir lastik alıp yoluma devam etmek durumunda kaldım. Goodyear ile başıma gelen bu ikinci olaydan sonra bir daha satın alacağımı zannetmiyorum. Ne Continental ne Pirelli ne de Nokian ile böyle tecrübelerim olmadı. Selamlar. Hamso and jackjoker beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 27, 2017 5 saat önce, Mono said: 22bin km'lik kullanım sonrası güncelleme, Goodyear Efficientgrip Performance, kabaca ilk 10-15 binlik kullanımdan sonra karakter değiştiriyor. Gürültü ile ilgili bir şikayetim yok hala çok sessiz ancak yol tutuşta gözlemlenebilir bir düşüş ve tork steer'da ciddi artış söz konusu. Daha önce Goodyear ile kötü bir tecrübem olduğunu ilk mesajda belirtmiştim (parçalanan sol ön lastik yüzünden pert olan Volvo S40). Yanılmayı çok isterdim ama bu lastikle de oldukça tehlikeli bir tecrübem oldu. Kasım'ın ilk haftası memlekete gidip İstanbul'a döndüm. Dönüşte, sol arka lastik 130 km/s hızda patladı. Lastik basınç uyarısı hemen yandı, zaten yanmasa da hissettim. Sağa virajlarda hoplaya zıplaya aşağı yukarı 40 km yol almak zorunda kaldım çünkü durabileceğim bir dinlenme tesisi ya da benzinlik karşıma çıkmadı. Nihayet uygun bir yer bulduğumda arabayı durdurur durdurmaz lastik söndü. Yanaktaki tüm yazıların yok olduğunu görünce zaten lastiğin çöp olduğunu anladım. İçinden alışveriş poşedini dolduracak kadar rendelenmiş lastik parçası çıktı. Bagajı boşaltıp stepneyle uğraşmak yerine lastikçiden çıkma bir lastik alıp yoluma devam etmek durumunda kaldım. Goodyear ile başıma gelen bu ikinci olaydan sonra bir daha satın alacağımı zannetmiyorum. Ne Continental ne Pirelli ne de Nokian ile böyle tecrübelerim olmadı. Selamlar. merhaba. çok geçmiş olsun. goodyear ile bende zaman zaman olumsuz yorumlar okuyorum. yaşadığınız aklımızda olsun. Mono beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 @Mono, geçmiş olsun. Hocam basınç göstergesi yandığında direkt değiştirseydiniz keşke yedek lastikle, biraz tehlikeli olmuş arka lastik olsa da. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 bende ilk defa bu arabamda kış lastiği aldım. 225/45/R18 Kumho Wintercraft WI31 ilk defa güney kore ürünü kullanıyorum. bu lastiği tercih etmem de ki en büyük etken derin diş yapısı ve rusların yapmış oldukları yorumlardı. özellikle rusyada çok tercih edilen bir model olmuş. neredeyse her daim kar olan bir ülkede tercih ediyorlarsa vardır bir hikmeti diye bende tercih ettim. henüz Ankaraya kar yağmadı. genelde ben her aracıma kış lastiği aldığımda kar yağmaz. bakalım bu sene neler bekleyecek beni. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 3 saat önce, jackjoker said: bende ilk defa bu arabamda kış lastiği aldım. 225/45/R18 Kumho Wintercraft WI31 ilk defa güney kore ürünü kullanıyorum. bu lastiği tercih etmem de ki en büyük etken derin diş yapısı ve rusların yapmış oldukları yorumlardı. özellikle rusyada çok tercih edilen bir model olmuş. neredeyse her daim kar olan bir ülkede tercih ediyorlarsa vardır bir hikmeti diye bende tercih ettim. henüz Ankaraya kar yağmadı. genelde ben her aracıma kış lastiği aldığımda kar yağmaz. bakalım bu sene neler bekleyecek beni. Hocam bende bu ebadlarda kış lastiği bakıyorum ve bu markayı kullanan, deneyimleyen göremedim. Planlarımda Nokian WR D4 almak var. Ama fiyatı baya bir can yakacak (tanesi 579 TL civarı). Siz kaça aldınız? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 35 dakika önce, antibit said: Hocam bende bu ebadlarda kış lastiği bakıyorum ve bu markayı kullanan, deneyimleyen göremedim. Planlarımda Nokian WR D4 almak var. Ama fiyatı baya bir can yakacak (tanesi 579 TL civarı). Siz kaça aldınız? Ben tanesini 325 liradan aldım. 2017 25. Hafta lastikler. Sıfırdı. Kumho ana bayiden aldım. Hamso and antibit beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 Ben de 215/60/17 ölçülerinde Petlas W671 aldım. Benim de almak istediğim Nokian WR D4'tü ancak 4 lastikte 800 TL'den fazla farkediyordu neredeyse, o nedenle Petlas aldım. 2017 41. haftaydı sanırım üretimi. Şemdinli-Yüksekova arası karlı ve buzlu zeminde gittim geçen hafta, gayet iyi performans verdi. Bakalım kış boyu kullanacağım, kazasız belasız geçiririm inşallah. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 ben arabama kış lastiği bulamıyorum... şaka gibi. arka lastikler 255/40/17, önler 235/45/17, ama baktığım hiç bir markanın bu ebatlar için kış lastiği yok. olsa bile aynı model olmuyor 255 de performans kış lastiği oluyor, 235 de normal kış lastiği. uyumsuz hep. hayır alacağımdan değil de, almak istesem yok yani. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 Lastik büyüklüğünü değiştirmeden taban ve yanak kalınlıklarını değiştirerek uygun lastik bulunabilir. Her iki ebat için ben buldum mesela.Kış lastiklerinin daha dar olması yastıklama etkisini azaltacağından daha dar tabanlı lastik tercih edilebilir.Bahsettiğim şey resimde görülüyor.. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Kasım 29, 2017 benim jantlarla kullanabildiğim en düşük taban ön 225, arka 245. yanak kalınlığında da çok spec dışına çıkmamak gerekiyor tabi çap fazla değişmemesi için. öyle olunca da yine bulunamıyor. benim anladığım kadarıyla böyle bir işe girişmek istersem eğer en temiz çözüm 4 tane yeni jant almak olacak 225 taban takılabilen. kışı onlarla geçirip yazın yine kalın tabana dönerim gibisinden... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 1, 2017 @pentaman hocam haklısın. Anlar anlamaz durup değiştirmek gerekirdi. Bagajı boşaltıp stepneyi takmayı gözüm kesmedi ve hareket ettiğim sürece lastiğin inmeyeceğini bildiğimden ilk gördüğüm yerde dururum diye düşündüm. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 11, 2018 Ben de 1 ay kadar önce goodyear efficientgrip performance aldım 4 adet 195/65/r15 91v . Kendi bayiinden aldım adam da 2 yıl garanti kartını ve kendi söylemi ; çok araca takıyoruz hiç şikayet almadık dedi güvenilir birine benziyordu zira continental pc5 de vardı , gy ile memnun kalırsınız iyi lastik diye yorumda bulundu. Benim aldığım 3 kanallı egea oem diye geçen ki bu bildiğim kadarıyla yanakları 4 kanallıya göre biraz daha sert deniliyordu turuncu forumda. Bu 3 kanallı tr şartlarında egea için üretilmiş modellermiş. Tr şartları diyince bozuk yollar ,çukurlar anlamına geliyor. şu an memnunum gayet sessiz ve konforu yerinde , basınçlarını her hafta düzenli 35psi tutuyorum ki 0,5 veya 1 gibi fark oluyor bazen soğuk sıcak hava değişimlerinde (antalya). Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş