Hangi oyunu oynuyorsunuz?
3 3

1,552 posts in this topic

39 dakika önce, JardeL said:

Yine herseyi birakip ETS2'ye sardim... Su zikkim lutfen cik aklimdan... 

Pahalıymış. Gördüğüm gibi aklımdan çıktı.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.