Posted April 26 Yine herseyi birakip ETS2'ye sardim... Su zikkim lutfen cik aklimdan... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26 39 dakika önce, JardeL said: Yine herseyi birakip ETS2'ye sardim... Su zikkim lutfen cik aklimdan... Pahalıymış. Gördüğüm gibi aklımdan çıktı. Share this post Link to post Share on other sites