En son aldıklarınız
10 10

4,841 posts in this topic

10 minutes ago, TiesTorN said:

kablolu kulaklıkla işim olmayacağını 500 kere söyledim, al onu müsanip bi yere sok sen :1pof: :cici:

esek-hos-laftan-mi-anlamaz-hosaftan-mi-a

ps: ulan şuna bakıp bakıp ne güldüm kendi kedime :lol: ama direkt seni tasvir etmişler be kardeşim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benim emektar 10 yıllık hd598 in en sonunda süngerleri parçalandı bende yurdışından yastık gelene kadar elimdeki eski turtle beach kulaklığın yastıklarını takabildim hatta içimdeki her haltın içini açan çocuk uyandı içinide açıp modladım biraz pamuk koydum sürücülere böylece bass arttı izolasyon arttı ama tabii sahne daraldı ilginç bir deney oldu..

uc46pte.jpg

fr2a046.jpg

Bu arada kulaklığın plastik kalitesi beni bir kez daha şaşırttı..Tamamen plastik bir kulaklık ama nasıl plastikse artık..

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 dakika önce, Squall said:

biraz pamuk koydum sürücülere böylece bass arttı izolasyon arttı ama tabii sahne daraldı ilginç bir deney oldu..

Bknz: Plasebo etkisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dakika önce, Najaz said:

Bknz: Plasebo etkisi :)

Sanmam.

Kulaklık tamamen açık bir kulaklıktı bende kapattım arkasını işte. Büyük ihtimalle yeni yastıklar gelince eski haline getiririm. Zaten eskiden çalarken elimle kapattığımdada arkasını böyle olurdu ses gayet farklı.

Tam olmadı çünkü bu yastıklarda kumaş bass ı azaltıyor ama elimde deri yastık yoktu yedek..

Edited by Squall

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18/11/2023 at 0:46 PM, stardust said:

Ölücüler bitirmeden acele sipariş geçin !!!

https://www.amazon.com.tr/dp/B079D7HJ13?smid=AYK86E3BHQ9LZ&ref_=chk_typ_imgToDp&th=1

Satıcı:SELLEY srls 3145 TL 6 Taksit.

qp8vugb.JPG

evet gençler bu kıyağımı da unutmazsınız. evde kullanmak için "open back" dizayn alabileceğiniz en iyi headset piyasadaki. Bunu bu fiyattan kullanmasanız bile çok rahat 5-6 bin liraya satarsınız.

ben 1 gün arayla 2 tane aldım (banka kampanyasından ayrı puan gelsin diye). birini kullanıp diğerini satacağım.

hepsiburada fiyatı: 24979 TL

https://www.hepsiburada.com/epos-sennheiser-gsp-500-oyuncu-kulakligi-siyah-pm-HB00000BGJDI

Bu bugün geldi. Maalesef sesi şok edecek düzeyde kötü. Fiio DAC ile, onboard, Xonar DSX ile ayrı ayrı denedim... Bass hiç yok. Yani az falan değil, yok. Duyulmuyor. Sadece bass line ile başlayan bir şarkı ile de denedim, şarkı neredeyse başlamadı hissiyatı veriyor. Test için Logitech G Pro ve Grado SR80X kullandım. Bunlarda gayet benzer (Grado biraz daha iyi ama olay o değil) ses gelirken, Bunda bazı sesler (özellikle low, bass) hiç yok, tizler cızırdıyor, mid keyifsiz. Sanki 3 kuruşluk çin kulaklığı tadı var. içindeki 2 kablo ile (tek giriş, çift giriş 2 kablo koymuşlar) ayrı ayrı denedim. Maalesef sonuç değişmedi.

Sağ taraf tekrarladığım testlerin birinde hiç çalışmayınca fark ettim ki Bağlantı noktasında ki temassızlık nedeniyle böyle ses veriyormuş. Abanıp yerine oturtup, üzerine hafif çevirerek sesi düzeltince kalite düzeldi....Grado değil ama Logitech ile aynı seviyede bir temizlikte ve genişlikte ses veriyor. Sesi yükseltip hafif limitlere yaklaşınca hala Tiz ve ortalar çok baskın ve bozuluyor. Ses artınca sanki sadece tiz ve orta artıyor da bass sabit kalıyor gibi bir hissiyat var. Grado bu konuda çok daha lineer ve bozmadan veriyor sesi.

Alakasız not olarak; Fiio herşeyi güzelleştiriyor ve Grado inanılmaz fark ediyor.. Arka arkaya aynı senfonik parçayı dinliyorum.. aynı parça değil gibi resmen.

Kafam da büyüktür, tam oturduğunda alt noktalardan ve headband kısmı sıkıyor. Grado ve Logitech'de son genişliklerinde ama böyle bir problem yok. Uzun kullanabilir miyim bilmiyorum..

Bunun dışında bir kaç şarkı ve senfonik eser ile deneyip kutusuna geri koydum. benim için Logitech'in yedeği olacak... Veya satabilirim tabii

Edited by allreadydead

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, stardust said:

@allreadydead daha ilk günden bozdun di mi kulaklığı olredi :icon_music: kafa bantının üstündeki çubuklardan kulaklığın sertliğini ayarlayabiliyorsun, farkındasındır umarım…

Farkındayım da, katladım koydum kutusuna. Uzun bir süre daha çıkarmam muhtemelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phillips kahve makinesi 2 haftadır bende de var. Gerçekten çok iyi ve pratik. Annem bile hadi kahve yapmıyor musun demeye başladı. :zuh:

Badem sütüyle kahve yapmayı denedim ama köpürmesi kötü bir daha yapmam sanırım.

Omfs likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Erwin said:

Phillips kahve makinesi 2 haftadır bende de var. Gerçekten çok iyi ve pratik. Annem bile hadi kahve yapmıyor musun demeye başladı. :zuh:

Badem sütüyle kahve yapmayı denedim ama köpürmesi kötü bir daha yapmam sanırım.

normal badem sütü ile krema yapılmıyor. biz dükkanda alpronun barista serisi badem ve yulafını kullanıyoruz. normal süt gibi değil ama krema oluyor en azından. bir de onu deneyin isterseniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bence de bok gibi bir şey. açıldıktan sonra 1.5 sene dayanabildim. sikecekti müşteri beni koymasam menüye. neyse şuruplu kahve yapmama konusunda dimdik ayaktayız en azından :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZdF91b.jpg

babam için, pazarama'dan 9600 TL'ye ve işbankası kredi kartına sonradan vade farksız 3 taksit yaparak aldım.

sabahtan beri kurcalıyorum telefonu. çok net bir şey söyleyeceğim, kimse boşuna alınmasın. acı ama gerçek.

Apple/iPhone bok yesin, kendim de dahil iPhone'a şu telefonun 3 katı 5 katı fiyat ödeyen herkes enayidir.

ZdUZ1G.jpg

ZdUmDT.jpg

Böyle mükemmel fırsatları hiçbir zaman kaçırmam... en iyi fiyat yakalama işini benden sorabilirsiniz. Bu telefon Türkiye pazarında geldiğinden beri bundan daha ucuz bir fiyata alan olmamıştır :icon_twisted: :lol:

ps: telefon bu kadar ucuz geldiği için BTK kaydı olmayacak, refurbished olacak, "12 pro" çıkmayacak "fake rom" atılmış gelecek diye içim içimi yiyordu. hiçbir sorun yok, kayıtlı, garantili, sıfır telefon.

Mono likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, stardust said:

ZdF91b.jpg

babam için, pazarama'dan 9600 TL'ye ve işbankası kredi kartına sonradan vade farksız 3 taksit yaparak aldım.

 

Resimler bende kurbağa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, CandleGarden said:

Resimler bende kurbağa.

Hızlı resim’e yükleyemiyorum. Başka saçma sapan sitelete yüklüyorum, ondan öyle oluyor. Düzeltirim biraz sonra. 

ps: resmim.net sitesi, sorun yok gibi gözüküyor. VPN'li VPN'siz, proxy ile başka ülkeden falan baktım her yerden gözüküyor.

CandleGarden likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 saat önce, stardust said:

 

Apple/iPhone bok yesin, kendim de dahil iPhone'a şu telefonun 3 katı 5 katı fiyat ödeyen herkes enayidir.

 

ZdUmDT.jpg

 

3-5 katı mı? sen şunu 11 katı yap. 2022 de sanıyorsun kendini.

stardust likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, TiesTorN said:

1500 watt olmasın o... 1500 bar ne demek sen biliyo musun :lol: beton kesersin o basınçla

15 bar olacak zaten, 1500'ü nerden çıkarmışım ben de bilmiyorum. Bekleriz kahve içmeye, Burcu ile gelin bir gün :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
10 10