Otomobil Hakkında Her şey
5 5

Bu konuda 4.438 mesaj var

Teslayi tecrube ettikten sonra; vergiler elektrikli aleyhine donmedikce veya tahmin edilemeyen uc durumlar olmadikca, Turkiyede bir daha elektrikli disinda otomobil almam… Tesla otomobil algimi degistirdi resmen…

Ayrica yillarca bosuna logoya, markaya para vermisim dedirtti bana… Misal A3te, distributor sagolsun, elektrikli bagaj almak icin cam tavanli arac alman gerekiyor o da 250-300 bin TL daha pahali mesela… Tesla aliyorsun, aklina gelecek tum opsiyonlar , daha yuksek kaliteli sekliyle standart olarak geliyor…

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 saat önce, JardeL said:

Teslayi tecrube ettikten sonra; vergiler elektrikli aleyhine donmedikce veya tahmin edilemeyen uc durumlar olmadikca, Turkiyede bir daha elektrikli disinda otomobil almam… Tesla otomobil algimi degistirdi resmen…

Ayrica yillarca bosuna logoya, markaya para vermisim dedirtti bana… Misal A3te, distributor sagolsun, elektrikli bagaj almak icin cam tavanli arac alman gerekiyor o da 250-300 bin TL daha pahali mesela… Tesla aliyorsun, aklina gelecek tum opsiyonlar , daha yuksek kaliteli sekliyle standart olarak geliyor…

 

Neredeyse her şeyi ekrandan yapmak bana çok ters. Bir çok üretici de bazı fonksiyonlar için (ör: klima) düğmeye geri dönüyor.

Atrin and Mono beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
16 minutes ago, CandleGarden said:

 

Neredeyse her şeyi ekrandan yapmak bana çok ters. Bir çok üretici de bazı fonksiyonlar için (ör: klima) düğmeye geri dönüyor.

evet, ncap de bu konuda açıklama yapmıştı zaten, böyle temel fonksiyonlar eski usül düğme üzerinden yapılamıyorsa bundan sonra puan kıracağız diye. tüm dünyada var bu konuda bir rahatsızlık.

Mr.Smith and Mono beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
34 minutes ago, CandleGarden said:

 

Neredeyse her şeyi ekrandan yapmak bana çok ters. Bir çok üretici de bazı fonksiyonlar için (ör: klima) düğmeye geri dönüyor.

VW en son açıklama yapmıştı "ID4'te çok fena batırdık, düğmelerden falan çok şikayet aldık. Şimdi arabayı sıfırdan tasarlıyoruz" diye.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
3 hours ago, SEP said:

VW en son açıklama yapmıştı "ID4'te çok fena batırdık, düğmelerden falan çok şikayet aldık. Şimdi arabayı sıfırdan tasarlıyoruz" diye.

gecti borun pazari vw, gectiiiii

哇哈哈 :) (cince güler)

Mono beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 hours ago, Definitive said:

Ford 11 Ağustos'ta elektrikli araç lansmanı yapacakmış, Model-T Moment olacak diye açıklamalar yapmışlar. Ne çıkacak bakalım.

yüksek menzil dışında ilgimi çekebilecek hiç bir şey yok artık şu elektrikli araçlarda, hepsi birbirinin benzeri. minimum 1000km menzili başarsınlar, ondan sonra dikkatimi çekmeye başlar şahsen.

Atrin and jackjoker beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 hour ago, TiesTorN said:

yüksek menzil dışında ilgimi çekebilecek hiç bir şey yok artık şu elektrikli araçlarda, hepsi birbirinin benzeri. minimum 1000km menzili başarsınlar, ondan sonra dikkatimi çekmeye başlar şahsen.

Ben de öyle diyordum da, 500 km gerçek menzil ve hızlı şarj her senaryoda yeterli olur. Alınca getiririm arabayı göstermeye, beğeneceğinden eminim.

TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
18 dakika önce, stardust said:

Ben de öyle diyordum da, 500 km gerçek menzil ve hızlı şarj her senaryoda yeterli olur. Alınca getiririm arabayı göstermeye, beğeneceğinden eminim.

Elektriğinin bittiği yerde patlaya patlaya ses çıkararak VTEC çığlığı ile gelirim yol yardıma başkanım.

wazzap, TiesTorN and stardust beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4 hours ago, stardust said:

Ben de öyle diyordum da, 500 km gerçek menzil ve hızlı şarj her senaryoda yeterli olur. Alınca getiririm arabayı göstermeye, beğeneceğinden eminim.

Hatta küçük çocuk varsa 2 saatte bir mecburen duruluyor. Bayram vs gibi kalabalık dönemleri saymazsak sakin yerlerde yarım saat şarj / yemek molası da iyi oluyor. Ama 300 km menzilli elektrikli araç almak da olacak iş değil, en az 700-750 km menzil görmek lazım.

stardust beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
8 minutes ago, SEP said:

Hatta küçük çocuk varsa 2 saatte bir mecburen duruluyor. Bayram vs gibi kalabalık dönemleri saymazsak sakin yerlerde yarım saat şarj / yemek molası da iyi oluyor. Ama 300 km menzilli elektrikli araç almak da olacak iş değil, en az 700-750 km menzil görmek lazım.

tamam da, 2 saatte bir duracağın her yerde şarj istasyonu olacağı ne malum :) bir de onu planlamak lazım yola çıkmadan önce. fosil yakıtlı araç ile istediğin her yerde durabiliyorsun kafana göre.

ben yola çıktığımda yol üstündeki salaş mekanlarda durup yemek yemeyi seviyorum, bu mekanlarda ne arar şarj istasyonu mesela. aracı şarj edicem diye sürekli kazıklanmak zorunda olduğum yerlerde durmam gerekirdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

valla benim de aklim elektrikliye gidiyor. mevcut aracimi makul bir paraya satabilirsem alacam bi tane. yilda max. 2-3 kere uzun yola cikiyorum. bati avrupa'da sarj istasyonu sayisi da iyi (tatil sezonlarinda kuyruk oluyor orasi oyle tabi :lol:)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
39 minutes ago, TiesTorN said:

tamam da, 2 saatte bir duracağın her yerde şarj istasyonu olacağı ne malum :) bir de onu planlamak lazım yola çıkmadan önce. fosil yakıtlı araç ile istediğin her yerde durabiliyorsun kafana göre.

ben yola çıktığımda yol üstündeki salaş mekanlarda durup yemek yemeyi seviyorum, bu mekanlarda ne arar şarj istasyonu mesela. aracı şarj edicem diye sürekli kazıklanmak zorunda olduğum yerlerde durmam gerekirdi.

E haliyle rota ona göre ayarlanıyor, yoksa saçma olurdu zaten. Abuk subuk sapa yerler dışında şarj istasyonu eskisi kadar nadir değil, sık kullanılan yollarda daha rahat bulunuyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
6 saat önce, SEP said:

E haliyle rota ona göre ayarlanıyor, yoksa saçma olurdu zaten. Abuk subuk sapa yerler dışında şarj istasyonu eskisi kadar nadir değil, sık kullanılan yollarda daha rahat bulunuyor.

TiesTorN'un dediği o değil yalnız. Rotayı neden uygulamaya göre dizayn edelim ki? Kafamıza estiği yerde durabilme özgürlüğü önemli olan. 
Menziller 1000-1500km civarı olur ve hızlı şarj teknolojisi 20dk dan 2dk ya falan düşer anca o zaman fosil yakıt biter. 
Onun dışında istediğiniz kadar uğraşın. Oyuncak araba oyuncak arabadır :)

 

jackjoker tarafından düzenlendi
TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
6 saat önce, TiesTorN said:

tamam da, 2 saatte bir duracağın her yerde şarj istasyonu olacağı ne malum :) bir de onu planlamak lazım yola çıkmadan önce. fosil yakıtlı araç ile istediğin her yerde durabiliyorsun kafana göre.

ben yola çıktığımda yol üstündeki salaş mekanlarda durup yemek yemeyi seviyorum, bu mekanlarda ne arar şarj istasyonu mesela. aracı şarj edicem diye sürekli kazıklanmak zorunda olduğum yerlerde durmam gerekirdi.

Planlamayla filan ugrasmiyorsun, yukarida yazmistim... 

Ayrica gorseniz sasiracaginiz yerlede bile DC sarj istasyonu bulunuyor, sehiricinden daha rahat uzun yol... 

Cocuklu aile icin Tesla muazzam bir arac, biraz kullansaniz kendi araciniza "bunca yil bu eziyeti niye cekmisim" dersiniz... Araca PS5 dualsense baglayip arka ekranda cocuklar bluetooth kulaklik ile oyun oynarken siz onde muzik dinlemeye devam edebilirsiniz mesela... Aracin devasa bas/diz mesafelerinden bahsetmiyorum bile... 

Dokunmatik klima isine ben de karsiyim, sevmiyorum onu yazmistim daha evvel.. .Yalniz Teslada yazilim o kadar iyi ki bir kere ayarladim bir daha da karismadim desem yanlis olmaz... Kullanmak lazim boyle seyleri, anlatmasi zor... Golf'teki dokunmatik klima filan komik kaliyor... A3'un, Golf'un yazilimi filan qbasic gibi bunun yaninda...  Gecen mesela araci sarj ederken F1 siralama turlari oldugu aklima geldi, actim tarayicidan tam ekran izledim... Degisik yani, kullanmadan anlamak kolay degil... 

Menzile birsey diyemem tabii, tercih meselesi...

JardeL tarafından düzenlendi
stardust, TiesTorN and Mono beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4 hours ago, jackjoker said:

TiesTorN'un dediği o değil yalnız. Rotayı neden uygulamaya göre dizayn edelim ki? Kafamıza estiği yerde durabilme özgürlüğü önemli olan. 
Menziller 1000-1500km civarı olur ve hızlı şarj teknolojisi 20dk dan 2dk ya falan düşer anca o zaman fosil yakıt biter. 
Onun dışında istediğiniz kadar uğraşın. Oyuncak araba oyuncak arabadır :)

tamam juniper performance'ı ankara'ya da getiriyorum o zaman bu mesajını alıntılayıp altına devam edeceksin. :icon_twisted: :zuh:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
9 saat önce, stardust said:

tamam juniper performance'ı ankara'ya da getiriyorum o zaman bu mesajını alıntılayıp altına devam edeceksin. :icon_twisted: :zuh:

başkanım aracın performansına ya da barındırdığı oyuncaklara lafım yok. ama bu onun oyuncak araba statüsünden çıkarmaya yetmiyor :) 
sonuçta prize takıp şarj ediyorsun. küçük şarjlı arabalardan farkı menzilinin biraz daha fazla olup içine binebiliyor oluşun :) 

sonuna kadar war boy! 
Chrome me not with silence! I crave the fury of pistons! Let volts die — I live, I drive, I V12!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Najaz

Türk halkının bindiği sıradan 80-90-100 bg araçlardan sonra performansı tatlı geliyor, basıyorlar gaza. Fren de hem sert hem de önce regeneratif fren sonra gerçek fren devreye giriyor, sağlam basmazsan zaten ataleti üstünde olan 2500 kilo olan araç tabii ki bekledikleri frenleme performansını vermiyor. O kazaların bazılarının telemetri verileri çıkmış, aracın frenlemesinde sıkıntı yok, fren pedalına yeterli basılmamış.

Mono and infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
13 dakika önce, stardust said:

@Najaz

Türk halkının bindiği sıradan 80-90-100 bg araçlardan sonra performansı tatlı geliyor, basıyorlar gaza. Fren de hem sert hem de önce regeneratif fren sonra gerçek fren devreye giriyor, sağlam basmazsan zaten ataleti üstünde olan 2500 kilo olan araç tabii ki bekledikleri frenleme performansını vermiyor. O kazaların bazılarının telemetri verileri çıkmış, aracın frenlemesinde sıkıntı yok, fren pedalına yeterli basılmamış.

ama burada başka bir sorun daha çıkıyor. güvenlik paketi var mı diye sorgulamamak lazım teslayı. önde ki araç ile kritik seviyede yaklaşınca araba otomatik frenleme yapması gerekiyor. 2010 model mazda da bile vardı bu özellik. kendi frenliyor yani. 
illa kişiye bırakmamalı kendi frenlemeliydi.
tesla da bu özellik yokmu?

jackjoker tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
28 minutes ago, jackjoker said:

ama burada başka bir sorun daha çıkıyor. güvenlik paketi var mı diye sorgulamamak lazım teslayı. önde ki araç ile kritik seviyede yaklaşınca araba otomatik frenleme yapması gerekiyor. 2010 model mazda da bile vardı bu özellik. kendi frenliyor yani. 
illa kişiye bırakmamalı kendi frenlemeliydi.
tesla da bu özellik yokmu?

Sence olmama ihtimali var mı başkan ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
10 dakika önce, stardust said:

Sence olmama ihtimali var mı başkan ?

e varsa niye frenleme yapmıyor başkan :) ya da niye sert frenleme yapmıyor? ben hatırlıyorum eski aracım ile giderken önümde ani duran bir araca çarpmamak için benden bağımsız araç ani frenleme yapmıştı. 3 video da sanki bu sistem çalışmıyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
5 5

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok