Otomobil Hakkında Her şey
5 5

Bu konuda 4.339 mesaj var

@TiesTorN sen bilirsin belki. BMW G20-G21 lerde kullanılan B48 motorlarla ilgili bir sorum var. Araba soğuk veya sıcak fark etmeksizin mesela kırmızı ışııkta durduk rölantideyken çok hafif ara ara titreme yapıyor motor. devir göstergesine baktığımda anlık olarak 100 rpm falan düşüp yükseliyor. bunu her zaman da yapmıyor. avrupa veya amerikadaki kullanıcılar böyle bir sorun belirtmiyor. Türkiye'deki kullanıcılar benzin kalitesinden ötürü böyle diyor. işte motor 95-98 oktana göre yapıldı türkiyedeki yakıt kalitesi 92 civarı ondan diyorlar. çok az etanol koyup sorun çözüldü diyen de var. taşıt tanıma var araçta ondan hep shell'den alıyorum benzini. bazen bunu yapıyor bazen yapmıyor. etanol alıp biraz eklemek mantıklı mı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
9 minutes ago, Atrin said:

@TiesTorN sen bilirsin belki. BMW G20-G21 lerde kullanılan B48 motorlarla ilgili bir sorum var. Araba soğuk veya sıcak fark etmeksizin mesela kırmızı ışııkta durduk rölantideyken çok hafif ara ara titreme yapıyor motor. devir göstergesine baktığımda anlık olarak 100 rpm falan düşüp yükseliyor. bunu her zaman da yapmıyor. avrupa veya amerikadaki kullanıcılar böyle bir sorun belirtmiyor. Türkiye'deki kullanıcılar benzin kalitesinden ötürü böyle diyor. işte motor 95-98 oktana göre yapıldı türkiyedeki yakıt kalitesi 92 civarı ondan diyorlar. çok az etanol koyup sorun çözüldü diyen de var. taşıt tanıma var araçta ondan hep shell'den alıyorum benzini. bazen bunu yapıyor bazen yapmıyor. etanol alıp biraz eklemek mantıklı mı ?

yakıt kalitesiyle alakası olmaz öyle bir şeyin, götlerinden sallamışlar.

krank sensörü ve kelebek baş şüphelilerdir böyle durumlarda ama pek sanmıyorum araç yeni.

klima kompresörü devreye girip çıktığında da yapabilir anlık olarak. motoru veya alternatörü anlık olarak yüke bindiren her şey buna sebep olabilir. benim bmw'de de oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ya bencede olamaz ama avrupa turunda 5000km yaptık. güzel yakıt aldık hep 98-100 oktan karışık. araç hiç yapmadı bu dediğim şeyi. zaten benim araca özel değil. bütün b48 motorlar yapıyor bunu. dediğim titreme de zaten çok hafif. benim gibi kıl olmak lazım hissedebilmek için. çok kafama takmıyorum ama merak ettim sana sorayım dedim :) 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 minute ago, Atrin said:

Ya bencede olamaz ama avrupa turunda 5000km yaptık. güzel yakıt aldık hep 98-100 oktan karışık. araç hiç yapmadı bu dediğim şeyi. zaten benim araca özel değil. bütün b48 motorlar yapıyor bunu. dediğim titreme de zaten çok hafif. benim gibi kıl olmak lazım hissedebilmek için. çok kafama takmıyorum ama merak ettim sana sorayım dedim :) 

belki sen farketmemişsindir :) yapmıştır o yine.

o dediğin şeyin olabilmesi için yakıtın homojen karışım olmaması gerekir, yani motora püskürtülen yakıtın sürekli iyi-kötü olarak değişmesi gerekir ki böyle bir şey olamaz sonuçta aldıktan sonra depoda karışıp homojenleşiyor tüm yakıtlar. aracın vuruntu sensörleri de depodaki mevcut yakıt kalitesine göre ateşlemeyi düzenliyor.

TR'deki yakıt kalitesi de gayet iyi bu arada, kim kötü demiş ki :) çok eskidendi o. kalite farketse bile ancak dizelde farkeder, benzinde öyle bir dert yok.

Atrin beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@AtrinBMW'leri çok bilmemekle beraber vakum pompasına giden yıpranmış veya tıkanmış hortum da yapabiliyor rölantide devir değişimini.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Juniper'i aldim, daha ilk otobana cikisimda tas geldi cam catladi... :D  Tabii camci da yok Pazar gunu, kucuk catlak neredeyse boydan boya oldu... Neyse nazar cikti diyorum, allah beterinden korusun...

Uzun yolda tereddutum vardi ama masallah her yer DC sarj cihazi dolu... Gidip bir kahve alana, wc molasi verene kadar araci %85'e kadar dolduruyor ... Kredi kartlari da zaten aninda %10 puan veriyorlar, hatta Vakifbank %20 veriyor... Ornegin 250TL'lik sarj ettiniz aninda 25TL - 50TL puan veriyorlar... 

Otobanda klima 23 C'de , 130km sabit hizla gittim 350- 400km arasiydi yanilmiyorsam menzil... 2.5 - 3 saatte bir sarj demek bu ki beni hic rahatsiz etmedi... 7,5 saat hic durmadan da surmuslugum var dizelde, kimse madalya vermedi... :D 

Nerede sarj edecegine nasil karar veriyorsun; acayip islevsel cep telefonu uygulamalari var... ABRP var mesela, lokasyon giriyorsun, baslangic ve bitis sarj yuzdesi giriyorsun... Sana nerede kac dk sarj etmen gerektigini rota seklinde cikariyor... Istasyon isimleri, doluluk durumu vs hersey mevcut... Istemediginiz sarj istasyonlarini (atiyorum ZES, esarj filan) giriyorsunuz, onlari elimine edip rota olusturabiliyor... 

Sonra su hosuma gitti; araci sarj ediyorsun, google mapsten bir sonraki sarj edecegin yeri sectin mesela, share ile Tesla uygulamasina gonderiyorsun, cat diye aracin navigasyonuna atiyor otomatik olarak... 

Bir suru otu boku var ya, tam benlikmis, herkese cereyanli tavsiye ediyorum... :D 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 13.07.2025 at 17:15, JardeL said:

Juniper'i aldim, daha ilk otobana cikisimda tas geldi cam catladi... :D  Tabii camci da yok Pazar gunu, kucuk catlak neredeyse boydan boya oldu... Neyse nazar cikti diyorum, allah beterinden korusun...

Uzun yolda tereddutum vardi ama masallah her yer DC sarj cihazi dolu... Gidip bir kahve alana, wc molasi verene kadar araci %85'e kadar dolduruyor ... Kredi kartlari da zaten aninda %10 puan veriyorlar, hatta Vakifbank %20 veriyor... Ornegin 250TL'lik sarj ettiniz aninda 25TL - 50TL puan veriyorlar... 

Otobanda klima 23 C'de , 130km sabit hizla gittim 350- 400km arasiydi yanilmiyorsam menzil... 2.5 - 3 saatte bir sarj demek bu ki beni hic rahatsiz etmedi... 7,5 saat hic durmadan da surmuslugum var dizelde, kimse madalya vermedi... :D 

Nerede sarj edecegine nasil karar veriyorsun; acayip islevsel cep telefonu uygulamalari var... ABRP var mesela, lokasyon giriyorsun, baslangic ve bitis sarj yuzdesi giriyorsun... Sana nerede kac dk sarj etmen gerektigini rota seklinde cikariyor... Istasyon isimleri, doluluk durumu vs hersey mevcut... Istemediginiz sarj istasyonlarini (atiyorum ZES, esarj filan) giriyorsunuz, onlari elimine edip rota olusturabiliyor... 

Sonra su hosuma gitti; araci sarj ediyorsun, google mapsten bir sonraki sarj edecegin yeri sectin mesela, share ile Tesla uygulamasina gonderiyorsun, cat diye aracin navigasyonuna atiyor otomatik olarak... 

Bir suru otu boku var ya, tam benlikmis, herkese cereyanli tavsiye ediyorum... :D 

Hayırlı olsun, şanslı mısın şanssız mısın bilemedim, nazar olmuş diyelim hakikaten...

Jüniper'e çok uğraştım, 7 kişilik ekiple bir hafta bilgisayar başında süründük, sinir bozukluğu oldu sadece. Şu an alamadığım için tükaka diyorum ama gayet güzel alet, sıkılmadan keyifle kullanacağına eminim. 

Ben de bir düldüle kapora verdim ama para alıp duruyorlar, henüz araba yok, bugüne (doğum günüm) yetiştirin dedim ama olmadı, bekliyorum. Bu hafta içinde verirler diye tahmin ediyorum. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
18 saat önce, wazzap said:

Nice yıllara Hakan abi. :icon_dance:

Eyvallah reyiz :)

Mevzuyu otomobilden uzaklaştırmayayım, kendi almaya çalıştığım araçtan bahsedeyim.

Hyundai Ioniq 5 Dynamic Vision Roof satın aldım (Ya da satın aldığımı umuyorum, ne menem bir tır ise Cuma'dan bugüne Mersin'e gelmedi. Satış elemanının bugün izin günüymüş, beni oyalayıp duruyor, en son patronunu arattırdım, kaypak davranıyorsan izin gününde de patronun seni aramasına katlanacaksın.)

Bilmeyenler için Ioniq serisi oldukça dolu geldi, Progressive diye bir donanımı vardı, sonra matrahın üstüne çıkınca daha az donanımlı şeyler geldi, en son donanım o kadar azaldı ki cam tavan gitti, baktılar satmamaya başladı, cam tavanı geri getirdiler yerine 360 derece kamerayı falan götürdüler. Arada makyaj falan yedi, pil kapasitesi azaldı arttı falan :) Mevzu Zaman Çarkı'ına döndü. Aşağıya bir tablo ekliyorum bakmak isteyene.

WhatsApp Image 2025-07-14 at 23.13.54.jpeg

Özetle BOSE ses sistemi gitmiş (ki Mazda'mda vardı, bi olayı yoktu bendekinin), 6 hoparlörlü başka bir şey gelmiş, koltuk soğutma ve 360 derece gitmiş, kablosuz car play falan gelmiş.

Süreçte çeşitli arabalara baktım. Zaten ÖTV den dolayı şu sıralar fosil yakıtlı araba alması bayağı zor. 

Tesla yazılım konusunda liderdi ama alabilen yok, teslimat süreçleri ve kalite kontrol yerlerde sürünüyor, donanımı oldukça tatmin edici ama araba hissiyatını (Jüniper'de toparlasa da) tam veremiyor, adiliğine sadece siyah satıyor. Fiyatına göre (alabilene) en iyi seçenek.

Ssanyg Yong Torres EVX gırtlak donanımı, büyüklüğü ve bagaj hacmi ile çok sağlam araba, distribütorü güven vermiyor, ikinci eli şimdilik iyi gözükse de kıllandırıcı, native EV olmadığı için şaft tüneli var ve Frunk denen ön bagajı yok, tüketimi yüksek. İlk baktığımda alınabilir durumdayken tüm bayilerde tükendi, yollarda da bol bol görüyorum. Telegram gruplarında konuştum, alanlar çok memnun. 

KIA EV3 yüksek menzilli alınabiliyor ama bana ufak. KIA EV6 2.5 milyona çıktığı için yarıştan (mini cooper ve BYD Seal ile birlikte) kopmuş gözüküyor ama gruplarda 1.9'a satıldığını duyuyorum. Arabayı alacağım sırada bu bilgi bende olsa belki onu alırdım. Ioniq5 ile benzer özelliklerde bir araba, ön konsolları ve navigasyonları aynı deseler inanırım, bazı bakış açılarından Range Rover'a falan benzediği için hoşuma gidiyor. 

TOGG siyasi kimliğine rağmen objektif bakınca aslında düzgün bir araba, V2 ile sorunları nispeten çözülmüş, finansman ile alakalı olarak en iyi kampanyalar sahip. Millet 1 milyon krediyi alıp borç ödediği ve ikinci elde sattığı için ikinci eli sakat.

Ioniq 6 içine girince en premium hissettiren araç, inanılmaz bir diz mesafesi var, uzun ve hacimli :=) birisiyim, ön koltuğu arkaya kadar çekip arka koltukta bacak bacak üstüne atabiliyorum, pili küçük ama aerodinamiği şahane, o yüzden uzun yolda diğerleri ile aynı menzili verebiliyor. Diğerlerinden 150k daha ucuza da alınabiliyor, bulması daha kolay ama bagajı çok tırt, işimi görmez, bir de oturup kalkması zor.

Ioniq 5 Tesla'dan sonra en iyi seçenek gibi gözüküyor, sürüş hissiyatı Mercedes seviyesinde diyorlar, SUV havası güzel, bagajı o denli kötü değil, görünüşü şık. Tesla dahil diğer seçenekleri denediği veya aldığı halde Ioniq 5 e dönen çok kişi var. Bulması zor bir arabaydı,  bulabilince parayı ateşledim. 

Cyber Gray mi ne öyle bir renk aldım, bence Ioniq serisinin renkleri de şahane, hepsi ayrı güzel. 

at-88b35f9f3ade4c6d8a9224241fc7a047.jpg?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hah, patrona arattırınca öğrendik ki düne teslim etmeye çalışırız dedikleri araç daha tıra bile yüklenmemiş. Sonra vay efendim küfredildi... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Atrin Tesekkurler...

@kHanTW Super arac, hayirli olsun... Golf'ten sonra ioniq 5 almamamin tek sebebi donanimi kismalariydi, eger ki donanim kisilmamis versiyona denk gelseydim altin rengi olani alacaktim...

Gec olsun guc olmasin hocam, malesef genel olarak bayiler rezil durumdalar... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
5 saat önce, kHanTW said:

Eyvallah reyiz :)

Mevzuyu otomobilden uzaklaştırmayayım, kendi almaya çalıştığım araçtan bahsedeyim.

Hyundai Ioniq 5 Dynamic Vision Roof satın aldım (Ya da satın aldığımı umuyorum, ne menem bir tır ise Cuma'dan bugüne Mersin'e gelmedi. Satış elemanının bugün izin günüymüş, beni oyalayıp duruyor, en son patronunu arattırdım, kaypak davranıyorsan izin gününde de patronun seni aramasına katlanacaksın.)

Bilmeyenler için Ioniq serisi oldukça dolu geldi, Progressive diye bir donanımı vardı, sonra matrahın üstüne çıkınca daha az donanımlı şeyler geldi, en son donanım o kadar azaldı ki cam tavan gitti, baktılar satmamaya başladı, cam tavanı geri getirdiler yerine 360 derece kamerayı falan götürdüler. Arada makyaj falan yedi, pil kapasitesi azaldı arttı falan :) Mevzu Zaman Çarkı'ına döndü. Aşağıya bir tablo ekliyorum bakmak isteyene.

WhatsApp Image 2025-07-14 at 23.13.54.jpeg

Özetle BOSE ses sistemi gitmiş (ki Mazda'mda vardı, bi olayı yoktu bendekinin), 6 hoparlörlü başka bir şey gelmiş, koltuk soğutma ve 360 derece gitmiş, kablosuz car play falan gelmiş.

Süreçte çeşitli arabalara baktım. Zaten ÖTV den dolayı şu sıralar fosil yakıtlı araba alması bayağı zor. 

Tesla yazılım konusunda liderdi ama alabilen yok, teslimat süreçleri ve kalite kontrol yerlerde sürünüyor, donanımı oldukça tatmin edici ama araba hissiyatını (Jüniper'de toparlasa da) tam veremiyor, adiliğine sadece siyah satıyor. Fiyatına göre (alabilene) en iyi seçenek.

Ssanyg Yong Torres EVX gırtlak donanımı, büyüklüğü ve bagaj hacmi ile çok sağlam araba, distribütorü güven vermiyor, ikinci eli şimdilik iyi gözükse de kıllandırıcı, native EV olmadığı için şaft tüneli var ve Frunk denen ön bagajı yok, tüketimi yüksek. İlk baktığımda alınabilir durumdayken tüm bayilerde tükendi, yollarda da bol bol görüyorum. Telegram gruplarında konuştum, alanlar çok memnun. 

KIA EV3 yüksek menzilli alınabiliyor ama bana ufak. KIA EV6 2.5 milyona çıktığı için yarıştan (mini cooper ve BYD Seal ile birlikte) kopmuş gözüküyor ama gruplarda 1.9'a satıldığını duyuyorum. Arabayı alacağım sırada bu bilgi bende olsa belki onu alırdım. Ioniq5 ile benzer özelliklerde bir araba, ön konsolları ve navigasyonları aynı deseler inanırım, bazı bakış açılarından Range Rover'a falan benzediği için hoşuma gidiyor. 

TOGG siyasi kimliğine rağmen objektif bakınca aslında düzgün bir araba, V2 ile sorunları nispeten çözülmüş, finansman ile alakalı olarak en iyi kampanyalar sahip. Millet 1 milyon krediyi alıp borç ödediği ve ikinci elde sattığı için ikinci eli sakat.

Ioniq 6 içine girince en premium hissettiren araç, inanılmaz bir diz mesafesi var, uzun ve hacimli :=) birisiyim, ön koltuğu arkaya kadar çekip arka koltukta bacak bacak üstüne atabiliyorum, pili küçük ama aerodinamiği şahane, o yüzden uzun yolda diğerleri ile aynı menzili verebiliyor. Diğerlerinden 150k daha ucuza da alınabiliyor, bulması daha kolay ama bagajı çok tırt, işimi görmez, bir de oturup kalkması zor.

Ioniq 5 Tesla'dan sonra en iyi seçenek gibi gözüküyor, sürüş hissiyatı Mercedes seviyesinde diyorlar, SUV havası güzel, bagajı o denli kötü değil, görünüşü şık. Tesla dahil diğer seçenekleri denediği veya aldığı halde Ioniq 5 e dönen çok kişi var. Bulması zor bir arabaydı,  bulabilince parayı ateşledim. 

Cyber Gray mi ne öyle bir renk aldım, bence Ioniq serisinin renkleri de şahane, hepsi ayrı güzel. 

at-88b35f9f3ade4c6d8a9224241fc7a047.jpg?

Gule gule kullan, insallah mutlu anilarin olur.

Review bayagi iyi. Aldigina deger.

Spoiler

AI Overview

The 2025 Hyundai Ioniq 5 is generally well-regarded, with reviewers praising its fast charging, stylish design, comfortable and spacious interior, and engaging driving experience. Some reviewers note that the multimedia voice command system can be slow to respond and that the electrical seat adjustment buttons aren't as high quality as other interior components. 

Positive aspects highlighted in reviews:

Fast Charging:

The Ioniq 5 boasts impressive charging times, making it convenient for road trips and daily use. 

Stylish Design:

Reviewers consistently praise the Ioniq 5's futuristic and eye-catching exterior and interior design. 

Comfortable and Spacious Interior:

The Ioniq 5 offers a roomy and comfortable cabin, with features like sliding and reclining rear seats. 

Engaging Driving Experience:

Many reviewers highlight the Ioniq 5's playful handling, responsive steering, and overall fun-to-drive nature, particularly in the N performance model. 

Well-Rounded EV:

Overall, the Ioniq 5 is considered a well-rounded electric vehicle, offering a good balance of performance, range, technology, and price. 

Functional Center Console:

The redesigned center console is considered more functional, with reviewers noting its user-friendliness. 

New Matte Paint:

The new matte paint option is also praised for its unique and upscale appearance. 

New NACS Charging Port:

The inclusion of the North American Charging Standard (NACS) port, along with a CCS adapter, makes charging more versatile. 

Improved Rear Seat Belt Rattle:

The redesigned cutout for the rear seat belt is appreciated for preventing rattling against the trim. 

Improved Ride Quality:

Reviewers note that the Ioniq 5 rides better, handles better, and is quieter than previous models or competitors. 

Wide Tires:

The wider tires (255mm) provide good grip and contribute to the car's playful handling. 

Improved Body Control:

The suspension has been revised for better body control, making the car feel more planted and confident in corners. 

Quieter Cabin:

The body structure and other refinements have resulted in a quieter cabin compared to other economy cars. 

Fun to Drive:

The Ioniq 5 N is specifically praised for its exciting and fun driving experience, particularly its powerful performance and comfortable seating. 

Quick Recharging:

The Ioniq 5 excels in recharging speed, making it easier to juice up on road trips. 

Potential areas for improvement:

Multimedia Voice Command Lag:

Some reviewers found the multimedia voice command system to be slow to respond. 

Electrical Seat Adjustment Button Quality:

The electrical seat adjustment buttons were noted to be of lower quality compared to other interior components. 

Steering Feel:

While handling is praised, the steering feel could be improved, according to some reviewers. 

Limited Range on Some Models:

While the most efficient models offer over 300 miles of range, the more powerful versions may require more frequent charging. 

Software Complexity:

The Ioniq 5's software isn't as advanced as some competitors, and it may take some time to learn how to set it up, according to owners. 

Overall:

The 2025 Hyundai Ioniq 5 is a highly recommended electric vehicle, especially for those seeking a stylish, comfortable, and fun-to-drive EV with fast charging capabilities. While there are some minor areas for improvement, the overall sentiment is overwhelmingly positive. 

This video review highlights the Ioniq 5's handling, wide tires, and overall driving experience:

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
8 hours ago, kHanTW said:

Eyvallah reyiz :)

Mevzuyu otomobilden uzaklaştırmayayım, kendi almaya çalıştığım araçtan bahsedeyim.

Hyundai Ioniq 5 Dynamic Vision Roof satın aldım (Ya da satın aldığımı umuyorum, ne menem bir tır ise Cuma'dan bugüne Mersin'e gelmedi. Satış elemanının bugün izin günüymüş, beni oyalayıp duruyor, en son patronunu arattırdım, kaypak davranıyorsan izin gününde de patronun seni aramasına katlanacaksın.)

Bilmeyenler için Ioniq serisi oldukça dolu geldi, Progressive diye bir donanımı vardı, sonra matrahın üstüne çıkınca daha az donanımlı şeyler geldi, en son donanım o kadar azaldı ki cam tavan gitti, baktılar satmamaya başladı, cam tavanı geri getirdiler yerine 360 derece kamerayı falan götürdüler. Arada makyaj falan yedi, pil kapasitesi azaldı arttı falan :) Mevzu Zaman Çarkı'ına döndü. Aşağıya bir tablo ekliyorum bakmak isteyene.

WhatsApp Image 2025-07-14 at 23.13.54.jpeg

Özetle BOSE ses sistemi gitmiş (ki Mazda'mda vardı, bi olayı yoktu bendekinin), 6 hoparlörlü başka bir şey gelmiş, koltuk soğutma ve 360 derece gitmiş, kablosuz car play falan gelmiş.

Süreçte çeşitli arabalara baktım. Zaten ÖTV den dolayı şu sıralar fosil yakıtlı araba alması bayağı zor. 

Tesla yazılım konusunda liderdi ama alabilen yok, teslimat süreçleri ve kalite kontrol yerlerde sürünüyor, donanımı oldukça tatmin edici ama araba hissiyatını (Jüniper'de toparlasa da) tam veremiyor, adiliğine sadece siyah satıyor. Fiyatına göre (alabilene) en iyi seçenek.

Ssanyg Yong Torres EVX gırtlak donanımı, büyüklüğü ve bagaj hacmi ile çok sağlam araba, distribütorü güven vermiyor, ikinci eli şimdilik iyi gözükse de kıllandırıcı, native EV olmadığı için şaft tüneli var ve Frunk denen ön bagajı yok, tüketimi yüksek. İlk baktığımda alınabilir durumdayken tüm bayilerde tükendi, yollarda da bol bol görüyorum. Telegram gruplarında konuştum, alanlar çok memnun. 

KIA EV3 yüksek menzilli alınabiliyor ama bana ufak. KIA EV6 2.5 milyona çıktığı için yarıştan (mini cooper ve BYD Seal ile birlikte) kopmuş gözüküyor ama gruplarda 1.9'a satıldığını duyuyorum. Arabayı alacağım sırada bu bilgi bende olsa belki onu alırdım. Ioniq5 ile benzer özelliklerde bir araba, ön konsolları ve navigasyonları aynı deseler inanırım, bazı bakış açılarından Range Rover'a falan benzediği için hoşuma gidiyor. 

TOGG siyasi kimliğine rağmen objektif bakınca aslında düzgün bir araba, V2 ile sorunları nispeten çözülmüş, finansman ile alakalı olarak en iyi kampanyalar sahip. Millet 1 milyon krediyi alıp borç ödediği ve ikinci elde sattığı için ikinci eli sakat.

Ioniq 6 içine girince en premium hissettiren araç, inanılmaz bir diz mesafesi var, uzun ve hacimli :=) birisiyim, ön koltuğu arkaya kadar çekip arka koltukta bacak bacak üstüne atabiliyorum, pili küçük ama aerodinamiği şahane, o yüzden uzun yolda diğerleri ile aynı menzili verebiliyor. Diğerlerinden 150k daha ucuza da alınabiliyor, bulması daha kolay ama bagajı çok tırt, işimi görmez, bir de oturup kalkması zor.

Ioniq 5 Tesla'dan sonra en iyi seçenek gibi gözüküyor, sürüş hissiyatı Mercedes seviyesinde diyorlar, SUV havası güzel, bagajı o denli kötü değil, görünüşü şık. Tesla dahil diğer seçenekleri denediği veya aldığı halde Ioniq 5 e dönen çok kişi var. Bulması zor bir arabaydı,  bulabilince parayı ateşledim. 

Cyber Gray mi ne öyle bir renk aldım, bence Ioniq serisinin renkleri de şahane, hepsi ayrı güzel. 

at-88b35f9f3ade4c6d8a9224241fc7a047.jpg?

Güle güle kazasız belasız iyi günlerde kullan :)

Excel harika olmuş :icon_imslow:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
5 5

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok