Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2017 katalitik bittiğinde "efficiency below threshold" hatası veriyor aslında bu arabalar, ancak benimki vermedi. hiç hata kodu olmadığı için zaten kimse tahmin edemedi. gerçi kendi hakkımı yemeyeyim, ben en başında tahmin ettim de, sallayan olmadı. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2017 bugün muayene vardı, sıkıntısız geçtim... oh be. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2017 tüvtürk'ün rüşvet kabul ettiğini bilmiyordum bak Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2017 yuh be... arabanın akışmetre + krank + oksijen sensörlerini değiştireyim dedim önleyici bakım olarak, taş devrinden kalma sensörler var hala bozulmaya yakındır diye, 5000 TL fiyat çektiler (orjinal parçalar, yansanayi değil)... amma düzüyolar. aynı parçaları kendim yurtdışından, gümrük vergisini de hesaba katarak 1400 TL'ye getirtebiliyorum. saçmalığa bak. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2017 kurcalama be rahat dur. Atrin beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 senin gibi zihniyetsizler yüzünden tüm 2. el arabalarda olmadık sorunlar çıkıyor zaten... eskimiş parçayı değişeyim yok, ölene kadar devam... "ultimate driving machine"inimi baştan yaratıyorum Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 Ties, arabayı yurtdışına çıkarma şansın yok mu? Sürüp Münih'e gitsen mesela, hem tatil hem de oradaki onlarca bmw uzmanı servisten birinde komple bir elden geçirme operasyonu. Araba servisteyken yapacak epey iş var, araba kiralayıp otobanlara da açılabilirsin. Münih havaalanından saatlik egzotik araçlar da kiralanıyor Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 abi araba burda da baya bir elden geçti, hatta aynı imkanlar burda da var ama o aslında arabanın kullanıcısına bağlı bir durum. yani şu an usta arabaya binse gazlasa hiç bir sorunu yok diye geri verir. ben sürekli sürdüğüm için eksik olan ya da olabilecek şeyleri bildiğim için ustaları ben yönlendirerek kontrol ettiriyorum ya da yaptırıyorum, öylesi daha iyi bence almanya da öyle komple baştan kontrol edin diye versen para dayanmaz ona, iflas ederim Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 Türkiye şartlarında sen o arabayı barındırmakla hata yaptın aslında da neyse keyif senin evlilik falanda derken artık bilmiyom paranın yettiği kadar itekletirsin Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 bana koyan bişi yok ki olm niye hata olsun eğlenmeyi seviyorum ben böyle. buna yaptığım masrafı da üstüne koyup 0 araba alsam sorunsuz binsem bu kadar zevk almazdım. hepsi sıradan günümüz arabaları işte bir özelliği yok... Altan Yoklar beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 (düzenlendi) Ties arabadan sıkılırsan sana bundan alalım çok güzel araçmış. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-tk-motors-1980-bmw-628-csi-e24-kasa-438625162/detay edit: of buda çok iyiymiş. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-tk-motors-1974-bmw-3.0-csi-469016512/detay Ağustos 18, 2017 Atrin tarafından düzenlendi TiesTorN beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2017 3 saat önce, TiesTorN said: abi araba burda da baya bir elden geçti, hatta aynı imkanlar burda da var ama o aslında arabanın kullanıcısına bağlı bir durum. yani şu an usta arabaya binse gazlasa hiç bir sorunu yok diye geri verir. ben sürekli sürdüğüm için eksik olan ya da olabilecek şeyleri bildiğim için ustaları ben yönlendirerek kontrol ettiriyorum ya da yaptırıyorum, öylesi daha iyi bence Bence sende alışkanlık yaptı TiesTorN beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2017 sürekli disk yamultuyor bu araç, neye dikkat etmek lazım acaba? bu arabaya özel değil gerçi, bir çok arabada başıma geliyor bu. illa ki gidip orjinal mi taktırmak lazım yetkili serviten nedir yani? garantiden 3 kere disk değiştirdim, max 1000km sonra yamultuyor. disk dayanmıyor araca... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2017 sen insan gibi basmıyorsun frene demek, ya da balatayı takan yamuk taktı Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2017 4.4 araba yapıyorsanız ona göre de disk koyun kardeşim... 200km ile frene asıldığımda yamulmasın bir zahmet Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2017 parçalarını yoldan toplamak zorunda kalmak istemiyorum, o yüzden rahat dur. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 Pek yuksek fiyatlı ürün yok gibi disk seçeneklerinde,https://www.aloparca.com/arama/BMW/q/DiskBalata cift tarafli sıkarken eşit sikamiyor olabilir mi? İçinde silindir oluyor balatalari tutan yerde, o düzgün merkezleyemiyordur belki?ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 yok abi sanayide 23 kere kontrol ettirdim her aksamını, kaliperler sıkışmış mı, eşit sıkıyor mu, fren hidroliği düzgün mü vs. vs. hidrolik tamamen değişti, kaliper piston temizliği falan yapıldı yani mükemmel durumda şu anda ama yok olmuyor işte, yamultuyor birazcık zorlayınca. sanayideki elemanlar "bu arabalar böyle abi, orjinal yetkili servisteki diski & balatayı takmadığın sürece kurtulamazsın bu illetten" şeklinde bir iddiaları var ama, bilemedim... doğru mudur acaba. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 İse yarar mi bilmemStop going warp speed.u/JimiAndJanis•Jul 26, 2015, 6:21 PMJumping on the top comment to say that it's incredibly hard to warp rotors. Unless you're pushing a car extremely hard on a track all day, you're not going to warp them. If you think your rotors are warped, there's a 99.9% chance you've just developed hotspots, which are just un-even deposits of brake pad material on the rotors. When your rotors are spinning as you brake, it grabs harder on the higher deposit regions causing a thumping/pulsing, making it feel like they're warped. I've had them numerous times and they're easy to get rid of, but you just need a find a suitable place to do so. Go 60mph and lightly brake until you're almost stopped, accelerate back to 60 but this time brake a little bit harder. Do this 5-6 times, and on the final one you'll practically be slamming on your brakes. Drive around for a little while to let your brakes cool off. Works every time.https://www.google.com.tr/amp/s/amp.reddit.com/r/cars/comments/3eoqk9/how_do_you_prevent_warped_rotors/ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi JardeL beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2017 bu yöntemi biliyorum, hatta disk yamulmasından kastımızın aslında yamulma olmadığını, sadece disk üzerinde balata birikimi olduğunu da biliyorum ancak ben bu yöntemi denediğimde iyileşme olmak yerine tam tersine kötüleşiyor. diskler ısındıkça titreme çoğalıyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2017 gün geçmiyordu ki yeni macera yaşamayayım dün eve doğru yaklaşırken (neyse ki çok yakındaydım) motordan langur lungur bi sesler geldi, arabayı durdurdum arkaya yola bakıyorum bişeyler mi bıraktım altımda acaba diye... derken göstergelerde akü ışığının yandığını gördüm, bi an aklımdan "lan!?! aküyü mü bıraktık acaba" falan diye düşünürken (aküyü nasıl bırakacaksam, bagajda duruyor akü, o an kafa uçuk) direksiyonun da taş gibi ağırlaştığını hissettim... sonra durumu direkt olarak anladım. kesin dedim V kayışı gümledi... kaputu açtım bi baktım, tüm her yere dolanmış kayış, doğru tahmin etmişim doğal olarak su pompası falan da çalışmıyor, uzak bir yerde olsam motoru yakacaz... eve 100mt mesafe falan kalmıştı, gittim park ettim yattım. bu sabah hemen yakınımdaki bi servise götürdüm aracı; su pompası öldüğü için kayışı atmış. rulmanlar bitmiş & kasnak yalpalıyor. kayış atınca motorun termik fanını da kırmış. toplam maliyet 900 TL, şu an serviste, çıkmasını bekliyorum dolar da çok düştü zaten bu aralar, zarar üstüne zarar Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2017 ibretlik bir paylaşım... Ranilin beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2017 Ties, sen kendi garajına ufak bir tamirhane yap. Uğraşılmaz bununla, keyfi mükemmeldir tabi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2017 Bizim ryzen konusuna dondu hergün bir süpriz, gerçi okuması eğlenceli başıma da gelse gülerim sanırım Araçtan anlamam ama tipi güzelmiş. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2017 (düzenlendi) Başlığa birkaç günde bir giriyorum yeni bir sorun var mı diye. Neyse 1000 liranın altında çıkmış masraf bari. Ağustos 26, 2017 eldrun tarafından düzenlendi TiesTorN beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş