TiesTorN

~Black Angel~
  • Content count

    3,732
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

Reputation Activity

  1. emre666 liked a post in a topic by TiesTorN in Hangi oyunu oynuyorsunuz?   
    bugün benim için tarihi bir an... steamde birikmiş tüm singleplayer oyunlarımı sonunda erittim. yıllardır ucuz diye toplayıp köşeye attığım tüm oyunlar bitti, içim rahat 
  2. emre666 liked a post in a topic by TiesTorN in Hangi oyunu oynuyorsunuz?   
    bugün benim için tarihi bir an... steamde birikmiş tüm singleplayer oyunlarımı sonunda erittim. yıllardır ucuz diye toplayıp köşeye attığım tüm oyunlar bitti, içim rahat 
  3. TiesTorN liked a post in a topic by JardeL in Otomobil Hakkında Her şey   
    Eski A3'te bir ozen vardi, "vay be buna bile ozenmisler" dedigim anlar cok olmustu Golf'ten sonra... Bunda tam tersi, Audi logosunu kaldirip Peugeot, Seat logolarini koysaniz "bu Pejo/Seat olamaz" demem yani... 
    Eski kasaya gore aracta malzemeden calinabilecek ne varsa calmislar... Elimi nereye atsam tas gibi plastik;
    https://streamable.com/zro6nq
    Konsoldaki o gri kisim felaket, ustune biraz abanilsa veya sert birseyle cocuk filan vursa kirilir, ici bombos... Sesli izleyin ne dedigim anlasilir... Aracin direksiyondan asagi hicbir kisminda yumusak plastik yok resmen... Tamam ekranlar filan guzel ama kalite hissi yerine teknolojik ozellikler vs. arasaydim gider Ford, Pejo, Kia filan alirdim, bu fiyata cok daha dolu araclari var... 
    Yalitim iyi degil, eski aracta on cam yalitimliydi yanilmiyorsam, bunda o bile yok...
    MMI'da neredeyse dogru duzgun ayar yok... Yazilim cok zayif, ki bu arac yeni degil, aylardir satiliyor yurt disinda... 
    Bayagi sikayetciyim yani... 
    En iyi tarafi bagimsiz arka suspansiyon olmasi, o da 35 TFSI (1.5) aldigim icin var, 30 TFSI (1.0) motorlarda o da yok... 
    Tabii simdi, "almadan bakmadin mi" denilecek hakli olarak... Fiyatlar her gecen gun arttigi icin buldugum ilk A3'u aldim desem yeridir, ben aldiktan 2 gun sonra 30bin TL zam yedi arac mesela... Bir de 5 yildir kullandigim arac/marka oldugu icin cok bakma geregi de duymadim acikcasi, hata etmisim... 
    Golf'u daha incelemedim ama sanirim o da eski Golf'ten daha "kalitesiz" duruyor... 
  4. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  5. rammstein liked a post in a topic by TiesTorN in Cyberpunk 2077   
    trainer kullanan oyuncuyum diye gelmesin buraya...
  6. rammstein liked a post in a topic by TiesTorN in Cyberpunk 2077   
    trainer kullanan oyuncuyum diye gelmesin buraya...
  7. rammstein liked a post in a topic by TiesTorN in Otomobil Hakkında Her şey   
    bu ülke kadar komik bi ülke daha az bulunur ya... dolar 8'e gelince her şey zam yiyor. 6.90'a inince tık yok. hadi kısa vadeli düşüşlerde indirim yapmayabilirsin bunu anlarım. ama tekrar 8'e çıkınca tekrar zam yapmak nedir ya? sen zaten önceki zamlarının tamamını 8'e göre yaptın amk.
  8. TiesTorN liked a post in a topic by stardust in Cyberpunk 2077   
    trainer ile oyun oynayacağıma, avuçla taze tezek yerim daha iyi
  9. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  10. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  11. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  12. rammstein liked a post in a topic by TiesTorN in Otomobil Hakkında Her şey   
    bu ülke kadar komik bi ülke daha az bulunur ya... dolar 8'e gelince her şey zam yiyor. 6.90'a inince tık yok. hadi kısa vadeli düşüşlerde indirim yapmayabilirsin bunu anlarım. ama tekrar 8'e çıkınca tekrar zam yapmak nedir ya? sen zaten önceki zamlarının tamamını 8'e göre yaptın amk.
  13. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  14. TiesTorN liked a post in a topic by Pablo 'Definitive' Vader in Trifecta Restoration   
    Hayırlı olsun @TiesTorN, Allah utandırmasın, başarılar. 
  15. TiesTorN liked a post in a topic by infestor in Trifecta Restoration   
    livin' da dream 
     
  16. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  17. TiesTorN liked a post in a topic by Deathknight in Trifecta Restoration   
    Hadi bakalım hayırlısı olsun, kendi işin gibisi olmaz hiç bi zaman. Bol kazançlar.
  18. TiesTorN liked a post in a topic by CandleGarden in Trifecta Restoration   
    Hayırlı olsun Ties.
  19. TiesTorN liked a post in a topic by ZvAnA in Trifecta Restoration   
    Hayırlısı olsun genç.
  20. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  21. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  22. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  23. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  24. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi 
  25. ZvAnA liked a post in a topic by TiesTorN in Trifecta Restoration   
    evet, cuma günü itibariyle hastanedeki işime elveda diyorum... bugün istifamı verdim. ihbar süresini beklemeden ve kıdem tazminatımı alarak çıkıyorum (o nasıl oldu diye sormayın uzun hikaye)
    kendi işime yoğunlaşma vakti geldi