Posted March 6, 2017 Expanse acayip ilerliyor ben bi 3-5 bölüme yayarlar dediğim konuyu tek bölümde çözdüler. Bakalım ilerisi daha da güzel olacak sanırım ama şu izlediğim 4 bölüm uzun yıllar sonra bir bilimkurgu dizisinde izlediğim en iyi bölümlerdi. Hasret kalmışım. Efsane bir bölüm daha. İzlemeyen çok şey kaçırıyor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2017 The Americans 5. sezonuna yine enfes başladı. fortuneteller likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2017 Fargo cidden harika dizi. İki sezonu üst üste izlemek lazım. 2 de 1.ye göndermeler var çünkü Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2017 BBC'den 8 bölümlük bir Douglas Adams romanından uyarlama dizi: Dirk Gently's Holistic Detective Agency http://www.imdb.com/title/tt4047038/?ref_=fn_al_tt_1 Fazla bilinmeyen tipik bir ingiliz dizisi. Fazla bilinmiyor diyorum ortalık hiçte gördüğüm kadarıyla Dirk Gently diye ayağa kalkmamış ama çok eğlenceli gerçekten. Başrolde hobbitimiz Elijah Wood var Uçuk karakterleri, bilim kurgu soslarıyla gerçekten seyredilesi. Umarım dizinin 2. sezonuda çekilir. Bayağı soru işaretleriyle bitti 1. sezon. Tavsiye ederim Uyarlanan kitapta şuymuş: http://www.dr.com.tr/Kitap/Kutsal-Dedektiflik-Burosu/Douglas-Adams/Edebiyat/Roman/Fantastik/urunno=0000000418703 Dizinin saykodelik manyak havasından favori karakterlerimle bir bukle : Trexxx likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2017 Amazon , Man in the high Castle da etkiyi arttırmak için bir de Resistance Radio kurmuş. VPN ile çalışıyor. http://mashable.com/2017/03/10/man-in-the-high-castle-resistance-radio/#vTFfF.IpfSq3 http://www.resistanceradio.com/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2017 Iron Fist başlamış bugün Netflix'te . Var mı bu seriyi bilen? http://www.imdb.com/title/tt3322310/?ref_=nm_flmg_act_3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2017 Iron Fist Marvel'ın Defenders halkasının sonuncusu(Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage) İçlerinde bana göre Daredevil'dan sonraki en ilginç ve güzel olanı olacaktır. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2017 Jessica Jones kötüydü bence. Nedense çok abartıldı. Amazon'dan SciFi . Amazon video 'nın ilk 6 ayı 3Euro , denemek isteyen varsa fena değil. http://mashable.com/2017/03/18/game-of-thrones-robb-stark-space-show-amazon/?utm_cid=mash-com-Tw-main-link#B5J6JouOAkq4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2017 Homeland sezona yavaş başladı ama güzelleşti bayağı. Yalnız dizi nasıl evrim geçirdi nereden nereye geldi Black Sails de üçüncü sezona göre daha iyi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2017 Man in the high Castle tarzı ingiltere'de geçen SS-GB adlı 6 bölümlük BBC dizisi varmış. http://www.turkcealtyazi.org/mov/4939950/ss-gb.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2017 Kız arkadaş ile izlenicek dizi tavsiyesi verebilir misiniz ? Game of thrones izlettim beğenmedi. Kafa kesme falan sevmiyormuş hanımefendi. İlk bölümde de Ned Stark idam etti bir adamı. TV ye bakmadı. Hey allahım neyse. Var mı şöyle hali hazırda en azından 1-2 sezon birikmiş dizi ? Yeni başlayanda olur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2017 Bilimkurgu seviyorsa The Expanse var gayet sağlam ilerliyor. Man In The High Castle The 100 Leftovers Bunlar gayet kaliteli diziler. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2017 @@Atrin : Friends ya da onu izlediyse Coupling... Hiç sekmez... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2017 Kız arkadaş ile izlenicek dizi tavsiyesi verebilir misiniz ? Game of thrones izlettim beğenmedi. Kafa kesme falan sevmiyormuş hanımefendi. İlk bölümde de Ned Stark idam etti bir adamı. TV ye bakmadı. Hey allahım neyse. Var mı şöyle hali hazırda en azından 1-2 sezon birikmiş dizi ? Yeni başlayanda olur. shameless tavsiyem olur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2017 @@jackjoker o aklımdaydı kaliteli bir kaynak bulursam ona başlarız. @@kHanTW hocam izledik onu. benim en çok izlediğim dizidir birde 4-5 tur atmışımdır herhalde. @@wazzap hemen bakıyorum teşekkürler @@Erwin hocam sizinkilerede hemen bakıyorum. hepsinin en azından ilk bölümünü izletiyim de birinden biri tutar artık. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2017 Şimdilik oyalamak için Lost Room izlet.. 3 bölüm ama tadı damağında kalır insanın, bir günlük oyalama olur :=) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2017 Ooo mini dizilere girersek sürüyle var. En son çıkan 22.11.63 Kennedy suikastiyle ilgili zaman yolculuğu falan olan enfes bir taneydi. Başroldede James Franco vardı. O izlenebilir aynı şekilde 10 bölümdü. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2017 The O.A. , Black Mirror , Sherlock. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2017 Fargo yeni sezon nisanda başlayacakmış. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2017 The OA yı beğenmeyen bir tek ben miyim ya. Dans hareketleri ile birileri dirilince koptum diziden. Fargo gelsin ya candır. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2017 Hannibal'ın dizisine başladım dün. http://www.imdb.com/title/tt2243973/?ref_=nv_sr_1 The Silence of the Lambs dışı Hannibal filmi izlememiştim. Geçen hafta maraton yapıp sırasıyla; The Silence of the Lambs (http://www.imdb.com/title/tt0102926/?ref_=tt_rec_tt), Hannibal (http://www.imdb.com/title/tt0212985/?ref_=tt_rec_tti) ve Red Dragon (http://www.imdb.com/title/tt0289765/?ref_=tt_rec_tt)'ı izledim. Red Dragon'dan sonra dizide özellikle Will Graham karakterini canlandıran eleman Edward Norton'a kıyasla çok sönük geldi. Mads Mikkelsen'in Dr. Hannibal Lecter oyunculuğunu fena bulmadım ama. Daha ilk bölümü izledim, yorum yapmak doğru olmaz ama filmlerin hemen peşinden izleyince pek filmlerdeki tadı alamadım diziden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2017 Hannibal çok iyi dizi. 2. Sezonun sonunda bırakmak şartıyla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2017 Hannibal çok iyi dizi. 2. Sezonun sonunda bırakmak şartıyla. Baya iyiymiş.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2017 Hannibaldan ben de sıkılıp yarım bırakmıştım. Share this post Link to post Share on other sites