Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 27-05-2026 in all areas

  1. 4 likes
    3 aylık hayatsızlık sonucunda dün bitti... keyifli oyundu.
  2. 4 likes
    6 yıldır kahrımı çeken gigabyte g750h psu mu emekliye ayırdım. Corsair rm850x aldım. Taktım psu yu laylaylom diye bastım rgbler açıldı şöyle bir çat diye kapandı sistem. Sonra soluma bir baktım odadaki bütün elektrik gitmiş herşey kapalı. Ne oluyor ulan derkene arka odada online ups in çığlıklarını duydum gittim baktım elektriği kesmiş bağırıyor. Lan dedim aldık başımıza iş. Ups 900 watt ama dedim harhalde bütün aletlere birden yeni psu ila gücü yetmiyor. Sadece kasayı ups e taktım bastım düşmeye gene aynı kapattı elektriği başladı bağırmaya. Öte yanda diyorumki ya 850 watt psu 900 watt upsi zorlamaması lazım. Neyse araştırma yaptım AI a sordum falan filan. AI dediki psu ilk açılışta inrush yapıp 50-60 amper akım çekebilir buda ups i korumaya sokar. UPS de bypass modu varmış. Bypass modunu açtım kasayı açtım normal açıldı. Açıldıktan sonra bu inrush olayı bir daha olmuyormuş. Sonra online ups i bypass modundan çıkartıp devreye alınca herşey eski haline döndü.. Yani bu psu ile ups devredeyken coldstart yapamayacağım. Pc yi uyku moduna alıp açacağım bu şekilde herşey normal.. Böylece birşey daha öğrendik.
  3. 3 likes
    Launch Trailer: [ https://www.youtube.com/watch?v=oYhaW-Vr4wg] Cikis Tarihi: 19 Mayis 2026 [Xbox ve PC] , Playstation 2026 yili icerisinde Oyun sirf Japonya'da gectigi icin ilgimi cekiyor, bir aylik Gamepass alir bakarim diyordum... Dun itibariyle oyun malum yerlere dustu... Iddiaya gore oyunun gelistiricisi Playground Games cikmasina 10 gun kala oyunu, sifrelemeden Steam'e yuklemis ve oradan sizmis; [ https://insider-gaming.com/forza-horizon-6-leak-drops-155-gb-content/ ]... Playground Games ise bunu reddediyor, pre-load yuzunden olmadi diyor ama sonucta sizmis bir sekilde... Elemanin birisi de indirmis, bir de ustune oyunu modlamak icin Cheat Engine yuklemis, gamertagini gizlemeden de videolar cekip paylasmis... Sonuc olarak 31/12/9999 yilina kadar banlamislar ...
  4. 2 likes
    [ https://www.theverge.com/games/953411/valve-steamos-desktop-nvidia ]... Bu isleri degistirir...
  5. 2 likes
    Vantilatörün yanına bir de şundan alıyorsunuz ve keyfinize bakıyorsunuz. Ne toz, ne alerji, ne mikrop kalıyor. Mutfak ve sigara kokusu için de birebir. https://www.mi.com/tr/product/xiaomi-smart-air-purifier-elite/
  6. 2 likes
    doom'un yeni seri 3 oyununa da bir heves başlayıp, üçünü de yarıda bıraktım...
  7. 2 likes
    Görünce buraya da yazayım dedim. Remothered: Tormented Fathers şu anda steam'de ücretsiz oldu. İsteyen varsa eklesin https://store.steampowered.com/app/633360/Remothered_Tormented_Fathers/
  8. 2 likes
    2019 yapimi iki saatin nasil gectigini anlamayacaginiz Amerikan yapimi bir film. In the Shadow of the Moon Netflix’de mevcut. Trailer izlemeden patakute acip izliyoruz artik iyi de oluyor. Cocukla olmaz tabi de hanimla rahatca izlersiniz, sikintili sahne yok. Dun de 2026 yapimi Ladies First’u izledik, uzun film degil 1.5 saat suruyor. Bu da Netflix’de. Kadro saglam, fikir guzel olsa da sanki senaryo soyle olsa daha mi iyi olurdu diyorsunuz izlerken neyse. Komedi tabi cok da zorlamamak lazim, izleyecek baska bir sey bulamazsaniz vakit gecirmek icin izlenir. Iyi seyirler 📽️
  9. 2 likes
    temiz kurulumdan kasıt ne acaba? kurarken temiz kurulum seçeneğini mi seçmek yoksa sürücüyü ve uygulamayı komple kaldırıp/temizleyip yeniden mi kurmak..?
  10. 2 likes
    Gec olsun guc olmasin; [ https://x.com/thewitcher/status/2059560461872373812?s=20 ] ...
  11. 2 likes
    Bad Thoughts sezon iki yayında. +18 ahlaksız ve saçma hikayeler , her bölüm 20 dakika. Çerez gibi izletiyor. Sadece 6 bölüm.
  12. 2 likes
    Hıyarlı olsun, iyi fiyata denk getirmişsiniz.
  13. 2 likes
    Oyun bölümü yine boş kalmış. Biraz hareketlendireyim Bu haftanın ücretsiz oyunları: Epic Games: Devil's Island Vaudeville Lost in the Hole Sunderfolk Standard Edition The Telltale Batman Shadows Sürümü Steam: Terrors to Unveil - Day Off Amazon: Mafia II: Definitive Edition Lethal Honor - Order of the Apocalypse Survival: Fountain of Youth 60 Minutes to Extinction: Escape Room Bonus: Uncharted 4'ün 10. yılı nedeniyle ücretsiz PSN avatarları veriyorlar. Bunlar da tüm kodlar: Amerika: HG23-6T4H-RNHQ Avrupa ve Avustralya: R3ED-24QD-E4DM Japonya: L8EF-LAC6-PH3B Kore: FHT3-4RGP-RBJ8 Asya: PEC5-32RK-EPEQ
  14. 1 like
    Lamborghini Huracan STO (Korkudan Arabaları Sakladılar) Benim yakın arkadaş. Onun arabasının videosu. Videoyu beğenirseniz seviniriz. Araç bizim. @stardust
  15. 1 like
    Fiyatlar kol gibi artti tum urunlerde, bunun yansimasi da soyle olmus Micron tarafinda; [ https://www.wsj.com/business/earnings/micron-revenue-soars-on-continued-memory-demand-d736b34b ] ... Bu durum yakin zamanda degisecek gibi de durmuyor; [ https://www.theregister.com/systems/2026/06/25/micron-locks-in-historically-high-memory-prices-for-five-years/5261854 ] ...
  16. 1 like
    Uygun baslik bulamadim, tek tek birkac tane baslik acmaya da ugrasamadim valla, zaten okunup okunmadigi da mechul ... Genel haber basligi olsun... 16.06.2026 Son donemde ortalik ozellikle Xbox haberleriyle calkalaniyor... CEO degisimi sonrasi buyuk isten cikarmalar, studyo kapanmalari olacagi soyleniyor... 30 Haziran sonrasi (mali yil sonu) Ninja Theory, Double Fine ve Compulsion Games'in MS tarafindan kapatilacagi veya firmalarin MS bunyesinden ayrilacagi konusuluyor... Hatta su an idsoftware'in Zenimax kariyer ilanlari sitesinden adinin kaldirildigi, bunun da kapatma sinyali oldugu iddiasi var... Zira baktiginizda diger tum studyolar dururken sadece id kaldirilmis... Keza Bethesda, Quantic Dream, Bioware, Arkane ve Don't Nod gibi studyolarda da buyuk isten cikarmalar olacagi soylentisi var... Asha Sharma ortaligi kasip kavuruyor zaten su an, exclusive oyunlar konusunda geri adim atiyorlar; Gears of War E-Day'i son anda PS5'e cikarmaktan vazgectikleri soyleniyor... Hatta trailer icerisinde PS5 logosu da vardi, oyunun PS5 surumunun hazir oldugu bile soyleniyor...
  17. 1 like
    @ChronosBunu yazmaya gelmiştim. Fiyat beklediğim gibi çıktı. Standart sürümün 90 veya üzeri olmasını beklemiyodum, öyle de oldu. Ama yine de 80 dolar AAA oyunlar için artık baz fiyat olacak. Bizde de bi oyun 5.000 liradan başlar artık, özellikle konsol tarafında.
  18. 1 like
    Haberler cok bugun... Asagidaki dukkanlar sadece Ultimate Edition'da yer alacakmis; Tabii sadece bunlar degil, bir suru arac, silah vb. sey de mevcut UE surumunde... Oyunun normal versiyonu $80, Ultimate Edition ise $100 olacakmis... On siparisler 25 Haziran'da aciliyor... Yeni ekran goruntuleri ve diger detaylara suradan ulasilabilir; [ https://www.rockstargames.com/VI ]...
  19. 1 like
    Oyun için mini ITX sistem kurup onu da TV'nin yanına koyup Windows'tan sorunsuz kurtulabileceksem, cihaz bi konsol gibi çalışacaksa işe yarayabilir. Ama Bazzite var şu an ve gayet iyi çalışıyor. Ayrıca içindeki pre-installed Lutris uygulamasıyla Xbox, Epic vb gibi diğer platformlardaki oyunları da çalıştırıyor. Tek dert Steam olsa iyi ama diğerleri de varsa Windows'tan kaçmak için Bazzite gayet iyi bi seçenek. Neyse çıksın yine de, iyidir.
  20. 1 like
    İlk zamanki dedikodular gibi 800-900$ civarına çıkabilseydi fena değil derdim ama GN videosundaki gibi bu fiyata aynı ayarda bi sistemi 240 dolar civarında daha ucuza toplayabiliyorken bu aletin hiçbir anlamı kalmıyor. Seveni yine sevecek tabii ama fiyat olarak "eski donanımı pahalıya satmaca"dan başka bişey değil (bence).
  21. 1 like
    Gavurun thanosuna bak ele elee şeytana karşı çıkıyo vışşş https://www.polygon.com/mtg-marvel-super-heroes-prerelease-limited-tournament-report-magic/
  22. 1 like
    Çıktığı zaman oynadığım tek GTA oyunu ilk oyundu (sene 1997). Diğer oyunları hiç oynamadım, GTA 5'i bile Epic bedava verdiğinde almıştım ve onu da oynamadım. Bunu da bi 3-4 sene oynamam. 90$ olursa çok iddialı ve diğer oyunları doğrudan etkileyecek bi fiyat olacak. Stüdyolar uzun zamandır bu fiyat artışını GTA'nın yapmasını bekliyor.
  23. 1 like
    Resim acilmiyor ama budur muhtemelen; [ https://wccftech.com/gta-6-price-leak-fnac-90-euros-premium-edition/ ] ...
  24. 1 like
    Oyun icerik anlaminda beni tatmin etti acikcasi... Hele sonlarda Legend Island'taki eventler tam benim istedigim gibi, uzun uzun... Misal Goliath var; 85.4 km, 22 dakika filan bitiyor... Mazda 787B ile sahane akiyor...
  25. 1 like
  26. 1 like
    Nintendo oyun mağazası update edilmiş ve hızı eskisine göre mantıklı noktalarqa çekilmiş. Hep derim sığır sürüsünü çalıştırmak yerine şirketler ihale ile (edit: hizmet alım sözleşmesi) işçi çalıştırmalı. O binaların ne bizans olduğunu herkes biliyor ama kimse söylemiyor. https://mynintendonews.com/2026/06/16/nintendos-replaced-the-eshop-on-original-switch-leading-to-better-performance/
  27. 1 like
    bu ne saçmalıkmış amk. her rutin bakımda değişmesi gereken bir parçanın oralarda ne işi var...
  28. 1 like
  29. 1 like
    V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil
  30. 1 like
    Haftada iki defa robot süpürüyor evi. Ufak tefek kırıntı vs döküldüğünde de anlık Dyson'la girişiyoruz. Üç yıldır tavan vantilatörü kullanıyorum bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. @Peregrine bahsettiğiniz ayar kış ayarı diye geçiyor. Kışın yukarı yazın aşağı
  31. 1 like
    Ayaklı vantilatör ne kadar toz kaldırırsa muhtemelen bu da o kadar toz kaldırıyordur. Evde halı kullanmıyorum. (sadece mutfakta ve banyoda var). Toz oluyor evet ama ayaklının vantilatörün ya da bu tavan vantilatörünün tozları uçuşturduğunu görmedim. Bende de 2 kedi vardı , neredeyse 2 günde bir robot süpürgeye süpürtüp sildiriyoruz. Zaten uçuşacak miktarda toz - kedi tüyü varsa onlar yürürken de havalanır uçuşur.
  32. 1 like
    parayla aldığımız oyunlara bile vakit kalmıyor artık, böyle ücretsiz oyunları açık bakmayı aklımdan bile geçiremiyorum malesef.
  33. 1 like
    oyun çok başarılı. depoya kaldırdığım logitech momo'yu yıllar sonra geri çıkarttırdı bana... gerçi ne direksiyon setleri çıkmış, bizim momo çok demode olmuş artık.
  34. 1 like
    Haydi yine iyisiniz, Obi-Wan Kenobi 2. Sezon yolda. 😁
  35. 1 like
    sanirtim ben aritk loto kazansam bile ups falanalmam .telefon alirim elektrik kesikken onla ugrasirim ama ups almam cok elestrik sorun asayanir bolge degilse yada cok onemli isler yapilmiyorsa bu devirde hic mantikli gelmiyo dial up zamani cok sahaneydi.ya simdi evtelefomuz bile esiliyo elektrik gidince eskiden gitmezdi99 depreimde bi gun eletriksiz kaldik sakir sukur telden konsutum bugun olsa o da gidiyo dial upzamani ups pc kurtariyordu modelde icerde telden bahli nette gitmiyordu eski psular cok tenekeydi cin mali kasalarla nomalelerle gelen dandirik psulardi.pasifi birak korumanin k si yoktu.bi voltaj dalganmasiile tum pccop oldudemesekte anakart gidebilrdi giderdi. artik cogu psu kendi olur ama pc korur artik dun 3630 msi 12a kasa aldim b65 psu var icnde actif tum kkorumalri mecvtut bu aksmada birden birini aradim tam konuadimdabelk isaat 10da gelirim dedi bakaim cpu alicam belki ikinci el 7600 kutulu stok fani ucuz aalmiyorum ama hakkini eriyorum sebep ise urasmak sitemiyorum biktim 5500 alicamsanirimo paraya sifir gecen hafta 8500g bulmustum sifir ama fa alicamne aliyim yok bu dandik duzgun fa cok pahli degmez derken bunu aliyim geciciyim denicem ikinci el pu az kullamöis stok fan elindede sivi sogutucdanklam acin varmis vericek bu iste olursa bana kala kala bi ramalmakkalicaz
  36. 1 like
    Şimdi bugün artık durum tamamen belli oldu. Bu olay sadece coldstart sırasında oluyor. Pc uzun zaman kapalı kalınca hatta uyku modunda bile kalsa genede kapasitörler boşalınca o ilk ateşleme anında ups elektriği kesip kısa devre hatası veriyor. Gece pc yi sleep modda bıraktım ona rağmen sabaha gene açılmadı ups kapattı elektriği. Şu anda odadaki herşey ups e takılı. Kasa tv ses sistemi vantilatör routerlar modemler ışıklar vs vs.. Hiçbir sıkıntı yok odanın maxi çektiği toplam güç online ups ile birlikte çünkü ups akıllı prize takılı ve sürekli izleniyor. Hatta dün OCCT testi yaptım oyun oynadım vs.. Restart atıyorum gene herşey normal.. Odanın toplamda çekebildiği peak güç 636 watt: Bu odada ups i zorlayabilecek tek senaryo aynı anda pc ve ps5 de oyun oynanması olabilir oda olmaz zaten Neyse işte dediğim gibi.. 850 wattdan ne olur demeyin bu yeni nesil psu lar çok değişik anlık anormal yüklere çıkabiliyorlar. Ups ile psu seçiminize dikkat edin. Birde 1200 watt alacaktım iyiki almamışım @Peregrine fiştende çektim. banamısın demedi aynen devam etti ups. Tek sorun coldstart.
  37. 1 like
    şımarıklığın da böylesi araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz.
  38. 1 like
    benişyo deltoro, şan pen ve leo hatrına izledim. paul thomas anderson'a kaç para verdi hangi lobi verdi bilmiyorum ama yok aga çok boktan bir film olmuş
  39. 1 like
    Birinci bölümde takildım kaldım, pek sarmadı ama bir daha deneyeceğim.
  40. 1 like
    Cuma gunu seyrettim. Hakkinda soylenenlere değmez
  41. 1 like
    Apple'ın iptal ettiği bi elektrikli araba projeleri vardı, bence bu araba o araba. Ferrari logosunu söküp yerine elma koysalar, arabanın adını da iCar Pro Max falan koysalar büyük talep olur.
  42. 1 like
    amazondanda artik biktim istemeye istemede olsa msi mag force 120a b65 pslu kasa aldim 3650 litsa miydi neydi kala kala 2 parca kaldi diye annemle dalga geciyoz su an 6 olmadi sabah azlyat icin haziraniyor. evet 2 parcca kaldi ama ram ile cpu .ram ana para zati gerisi fasa fiso demesekte hic boyle bisi gomedim 30-40 senelik pc alemin icndyken islcmiside 9600x alabilirim ama 7500f de ciddi secenek ram yuzudne umursamamiyorum 3k fazla olmasin
  43. 1 like
  44. 1 like
    3 haziran'da clarkson's farm'in 5. sezonu geliyor. yeni denyoluklar geliyor
  45. 1 like
    Yahu burada Yan Yana filmi önerilmedi mi daha önce? https://tr.wikipedia.org/wiki/Yan_Yana 2011 yapımı Fransız filmi Intouchables'ın yeniden çevrimi Haluk Bilginer Feyyaz Yiğit oynuyor Mert Baykal yönetmiş. Yine herkesin zaten çoktan izlediği bir filmi mi önerdim yoksa. Hafıza gitti burada konuşulmuş muydu hiç hatırlamıyorum.
  46. 1 like
    ilginc oldu, dun seyretmeye basladim. Ferrari 1937 Volkswagen is founded
  47. 1 like
    2027 diyorlar ek paket için ama güzel bir şey gelirse niye oynanmasın, Witcher 3 zamansız gibi bir oyun zaten ilk çıktığı zaman grafiksel anlamda çığır açmıştı şimdilerde üzerine grafiksel olarak konan oyunlar olmuş olsada onun kalitesini havasını hiç bir şekilde vermiyorlar, fazladan yeni içerik bizi üzmez fena olmaz. Artık eskisi gibi yeni bir oyunu oturayım oynayayım havam bile gelmiyor zaten.
  48. 1 like
    iyi oyun iyi oyundur. mesela Heroes of Might and Magic III 2000 yildir ne expansion aldi ne birsey gelistirildi ama hala deliler gibi oynaniyor
  49. 1 like
    Nvidia yeni sürücü ailesiyle birlikte kontrol paneli sonlandırmış: https://videocardz.com/newz/nvidia-control-panel-is-officially-retiring-after-20-years-for-geforce-users Zaten Nvidia App ile birlikte iki farklı arayüz var gibi görünüyordu. 20 yıllık eski kontrol panel ara yüzünü böylece emekli etmiş oluyor. Ancak bir süre daha isteyen indirip kullanabilecekmiş. Yeni sürücüleri temiz kurulum ile yükleyenlerden kontrol paneli silinecekmiş. Yerinde bir karar. Yeni sürücü ise 610.47 numarası ile geliyor: https://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-game-ready-610-47 Edit: Yeni sürücü ve dlss5.0 ile ilgili: https://videocardz.com/newz/dlss-5-neural-rendering-traces-appear-in-new-nvidia-driver
  50. 1 like
    VW grubu araba değil artık. LEŞ komple. Hele ki bu distribütör elinde.