Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 28-05-2026 in all areas

  1. 4 likes
    3 aylık hayatsızlık sonucunda dün bitti... keyifli oyundu.
  2. 4 likes
    6 yıldır kahrımı çeken gigabyte g750h psu mu emekliye ayırdım. Corsair rm850x aldım. Taktım psu yu laylaylom diye bastım rgbler açıldı şöyle bir çat diye kapandı sistem. Sonra soluma bir baktım odadaki bütün elektrik gitmiş herşey kapalı. Ne oluyor ulan derkene arka odada online ups in çığlıklarını duydum gittim baktım elektriği kesmiş bağırıyor. Lan dedim aldık başımıza iş. Ups 900 watt ama dedim harhalde bütün aletlere birden yeni psu ila gücü yetmiyor. Sadece kasayı ups e taktım bastım düşmeye gene aynı kapattı elektriği başladı bağırmaya. Öte yanda diyorumki ya 850 watt psu 900 watt upsi zorlamaması lazım. Neyse araştırma yaptım AI a sordum falan filan. AI dediki psu ilk açılışta inrush yapıp 50-60 amper akım çekebilir buda ups i korumaya sokar. UPS de bypass modu varmış. Bypass modunu açtım kasayı açtım normal açıldı. Açıldıktan sonra bu inrush olayı bir daha olmuyormuş. Sonra online ups i bypass modundan çıkartıp devreye alınca herşey eski haline döndü.. Yani bu psu ile ups devredeyken coldstart yapamayacağım. Pc yi uyku moduna alıp açacağım bu şekilde herşey normal.. Böylece birşey daha öğrendik.
  3. 3 likes
    Launch Trailer: [ https://www.youtube.com/watch?v=oYhaW-Vr4wg] Cikis Tarihi: 19 Mayis 2026 [Xbox ve PC] , Playstation 2026 yili icerisinde Oyun sirf Japonya'da gectigi icin ilgimi cekiyor, bir aylik Gamepass alir bakarim diyordum... Dun itibariyle oyun malum yerlere dustu... Iddiaya gore oyunun gelistiricisi Playground Games cikmasina 10 gun kala oyunu, sifrelemeden Steam'e yuklemis ve oradan sizmis; [ https://insider-gaming.com/forza-horizon-6-leak-drops-155-gb-content/ ]... Playground Games ise bunu reddediyor, pre-load yuzunden olmadi diyor ama sonucta sizmis bir sekilde... Elemanin birisi de indirmis, bir de ustune oyunu modlamak icin Cheat Engine yuklemis, gamertagini gizlemeden de videolar cekip paylasmis... Sonuc olarak 31/12/9999 yilina kadar banlamislar ...
  4. 2 likes
    [ https://www.theverge.com/games/953411/valve-steamos-desktop-nvidia ]... Bu isleri degistirir...
  5. 2 likes
    Vantilatörün yanına bir de şundan alıyorsunuz ve keyfinize bakıyorsunuz. Ne toz, ne alerji, ne mikrop kalıyor. Mutfak ve sigara kokusu için de birebir. https://www.mi.com/tr/product/xiaomi-smart-air-purifier-elite/
  6. 2 likes
    doom'un yeni seri 3 oyununa da bir heves başlayıp, üçünü de yarıda bıraktım...
  7. 2 likes
    Görünce buraya da yazayım dedim. Remothered: Tormented Fathers şu anda steam'de ücretsiz oldu. İsteyen varsa eklesin https://store.steampowered.com/app/633360/Remothered_Tormented_Fathers/
  8. 2 likes
    2019 yapimi iki saatin nasil gectigini anlamayacaginiz Amerikan yapimi bir film. In the Shadow of the Moon Netflix’de mevcut. Trailer izlemeden patakute acip izliyoruz artik iyi de oluyor. Cocukla olmaz tabi de hanimla rahatca izlersiniz, sikintili sahne yok. Dun de 2026 yapimi Ladies First’u izledik, uzun film degil 1.5 saat suruyor. Bu da Netflix’de. Kadro saglam, fikir guzel olsa da sanki senaryo soyle olsa daha mi iyi olurdu diyorsunuz izlerken neyse. Komedi tabi cok da zorlamamak lazim, izleyecek baska bir sey bulamazsaniz vakit gecirmek icin izlenir. Iyi seyirler 📽️
  9. 2 likes
    temiz kurulumdan kasıt ne acaba? kurarken temiz kurulum seçeneğini mi seçmek yoksa sürücüyü ve uygulamayı komple kaldırıp/temizleyip yeniden mi kurmak..?
  10. 2 likes
    Bad Thoughts sezon iki yayında. +18 ahlaksız ve saçma hikayeler , her bölüm 20 dakika. Çerez gibi izletiyor. Sadece 6 bölüm.
  11. 2 likes
    Hıyarlı olsun, iyi fiyata denk getirmişsiniz.
  12. 2 likes
    Oyun bölümü yine boş kalmış. Biraz hareketlendireyim Bu haftanın ücretsiz oyunları: Epic Games: Devil's Island Vaudeville Lost in the Hole Sunderfolk Standard Edition The Telltale Batman Shadows Sürümü Steam: Terrors to Unveil - Day Off Amazon: Mafia II: Definitive Edition Lethal Honor - Order of the Apocalypse Survival: Fountain of Youth 60 Minutes to Extinction: Escape Room Bonus: Uncharted 4'ün 10. yılı nedeniyle ücretsiz PSN avatarları veriyorlar. Bunlar da tüm kodlar: Amerika: HG23-6T4H-RNHQ Avrupa ve Avustralya: R3ED-24QD-E4DM Japonya: L8EF-LAC6-PH3B Kore: FHT3-4RGP-RBJ8 Asya: PEC5-32RK-EPEQ
  13. 1 like
    Lamborghini Huracan STO (Korkudan Arabaları Sakladılar) Benim yakın arkadaş. Onun arabasının videosu. Videoyu beğenirseniz seviniriz. Araç bizim. @stardust
  14. 1 like
    Fiyatlar kol gibi artti tum urunlerde, bunun yansimasi da soyle olmus Micron tarafinda; [ https://www.wsj.com/business/earnings/micron-revenue-soars-on-continued-memory-demand-d736b34b ] ... Bu durum yakin zamanda degisecek gibi de durmuyor; [ https://www.theregister.com/systems/2026/06/25/micron-locks-in-historically-high-memory-prices-for-five-years/5261854 ] ...
  15. 1 like
    Uygun baslik bulamadim, tek tek birkac tane baslik acmaya da ugrasamadim valla, zaten okunup okunmadigi da mechul ... Genel haber basligi olsun... 16.06.2026 Son donemde ortalik ozellikle Xbox haberleriyle calkalaniyor... CEO degisimi sonrasi buyuk isten cikarmalar, studyo kapanmalari olacagi soyleniyor... 30 Haziran sonrasi (mali yil sonu) Ninja Theory, Double Fine ve Compulsion Games'in MS tarafindan kapatilacagi veya firmalarin MS bunyesinden ayrilacagi konusuluyor... Hatta su an idsoftware'in Zenimax kariyer ilanlari sitesinden adinin kaldirildigi, bunun da kapatma sinyali oldugu iddiasi var... Zira baktiginizda diger tum studyolar dururken sadece id kaldirilmis... Keza Bethesda, Quantic Dream, Bioware, Arkane ve Don't Nod gibi studyolarda da buyuk isten cikarmalar olacagi soylentisi var... Asha Sharma ortaligi kasip kavuruyor zaten su an, exclusive oyunlar konusunda geri adim atiyorlar; Gears of War E-Day'i son anda PS5'e cikarmaktan vazgectikleri soyleniyor... Hatta trailer icerisinde PS5 logosu da vardi, oyunun PS5 surumunun hazir oldugu bile soyleniyor...
  16. 1 like
    Walmart’tan indirim zamani 20% indirimle gift cardlar alip doldurmustum cuzdani, bastim aldim valla. Gitti 156.79CAD. 😅 Online dahil olsa iyiydi ama sanmiyorum ki ileride bedelsiz dahil etsinler, onu ayrica saplar bu namussuzlar.
  17. 1 like
    Evet, onu ben de okudum. Olur mu olur. Nintendo yapıyor zaten, Rockstar niye yapmasın. 80$ fiyatına atlayan da Nintendo sonuçta. Artık o yoldan gidiş başladı. Bu arada, bizdeki fiyatlar da belli olmuş: https://store.playstation.com/tr-tr/product/EP1004-PPSA01547_00-GTAVISTANDARD001 https://store.playstation.com/tr-tr/product/EP1004-PPSA01547_00-GTAVIULTIMATE001 PS5 için standart sürüm 4.000, Ultimate sürüm 5.000 lira. XBOX için de fiyatlar aynı.
  18. 1 like
    @ChronosBunu yazmaya gelmiştim. Fiyat beklediğim gibi çıktı. Standart sürümün 90 veya üzeri olmasını beklemiyodum, öyle de oldu. Ama yine de 80 dolar AAA oyunlar için artık baz fiyat olacak. Bizde de bi oyun 5.000 liradan başlar artık, özellikle konsol tarafında.
  19. 1 like
    İlk zamanki dedikodular gibi 800-900$ civarına çıkabilseydi fena değil derdim ama GN videosundaki gibi bu fiyata aynı ayarda bi sistemi 240 dolar civarında daha ucuza toplayabiliyorken bu aletin hiçbir anlamı kalmıyor. Seveni yine sevecek tabii ama fiyat olarak "eski donanımı pahalıya satmaca"dan başka bişey değil (bence).
  20. 1 like
    Gavurun thanosuna bak ele elee şeytana karşı çıkıyo vışşş https://www.polygon.com/mtg-marvel-super-heroes-prerelease-limited-tournament-report-magic/
  21. 1 like
    Arabaya tavanüstü atkı + sepet-port bagaj bakıyordum. Alttaki ürünü aldım. . . . 3900 lira. Tavan rayları var zaten. Valiz kemeri aldım 2 tane 2 metrelik. Bende de var 2-3 tane.Güzelce sabitlerim. Bakalım iş görecek bir ürün mü? Bir büyük boyu daha var. https://www.hepsiburada.com/matte-yeni-nesil-port-bagaj-arac-ustu-tavan-cantasi-pm-HBC00000AL3C2
  22. 1 like
    Çıktığı zaman oynadığım tek GTA oyunu ilk oyundu (sene 1997). Diğer oyunları hiç oynamadım, GTA 5'i bile Epic bedava verdiğinde almıştım ve onu da oynamadım. Bunu da bi 3-4 sene oynamam. 90$ olursa çok iddialı ve diğer oyunları doğrudan etkileyecek bi fiyat olacak. Stüdyolar uzun zamandır bu fiyat artışını GTA'nın yapmasını bekliyor.
  23. 1 like
    Resim acilmiyor ama budur muhtemelen; [ https://wccftech.com/gta-6-price-leak-fnac-90-euros-premium-edition/ ] ...
  24. 1 like
    Oyun icerik anlaminda beni tatmin etti acikcasi... Hele sonlarda Legend Island'taki eventler tam benim istedigim gibi, uzun uzun... Misal Goliath var; 85.4 km, 22 dakika filan bitiyor... Mazda 787B ile sahane akiyor...
  25. 1 like
  26. 1 like
    Nintendo oyun mağazası update edilmiş ve hızı eskisine göre mantıklı noktalarqa çekilmiş. Hep derim sığır sürüsünü çalıştırmak yerine şirketler ihale ile (edit: hizmet alım sözleşmesi) işçi çalıştırmalı. O binaların ne bizans olduğunu herkes biliyor ama kimse söylemiyor. https://mynintendonews.com/2026/06/16/nintendos-replaced-the-eshop-on-original-switch-leading-to-better-performance/
  27. 1 like
  28. 1 like
    V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil
  29. 1 like
    Geçen ay şundan aldım (polen ve kedi alerjisi artık dayanılmaz hale gelmişti) memnun da kaldım. Sigara kullanmıyoruz ama kızartma vb yapınca "Buraların havası çok kötü" diye başlıyor hemen. Gayet açıklayıcı cevaplar gelmiş bu arada, teşekkürler bilgilendirme için. Aydınlanmış oldum.
  30. 1 like
    Haftada iki defa robot süpürüyor evi. Ufak tefek kırıntı vs döküldüğünde de anlık Dyson'la girişiyoruz. Üç yıldır tavan vantilatörü kullanıyorum bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. @Peregrine bahsettiğiniz ayar kış ayarı diye geçiyor. Kışın yukarı yazın aşağı
  31. 1 like
    Tavan vantilatörlerinde pervanenin dönüş yönü ayarlanabiliyor. Aşağı hava üfleyecek şekilde değilde yukarıya doğru hava üfleyecek şekilde ayarlarsanız, yükselen hava akımı ilk önce tavana sonra yakın duvarlara çarparak aşağı indiği için daha hafif ve homojen bir hava akımı oluyor. Tabi çok sıcaklarda, daha hacimli hava akımı için altına oturup aşağı çevirebilirsiniz ama tavsiye etmem, kas tutulması yapabiliyor.
  32. 1 like
    Ayaklı vantilatör ne kadar toz kaldırırsa muhtemelen bu da o kadar toz kaldırıyordur. Evde halı kullanmıyorum. (sadece mutfakta ve banyoda var). Toz oluyor evet ama ayaklının vantilatörün ya da bu tavan vantilatörünün tozları uçuşturduğunu görmedim. Bende de 2 kedi vardı , neredeyse 2 günde bir robot süpürgeye süpürtüp sildiriyoruz. Zaten uçuşacak miktarda toz - kedi tüyü varsa onlar yürürken de havalanır uçuşur.
  33. 1 like
    Philips Bliss tavan vantilatörü , eylülde almışım 14 bin lirya. Bugün taktım. Kurulum kolay ama fan çalışmadı. Işık çalıştı. Chat gpt ile adım adım teşhise ve oradan da tedaviye ulaştık. Korumaya almış kendini tuş kombinasyonuyla açtım. Ultra sessiz , 6 kademe var birincide çalıştırıyorum. Işık felaket güçlü tam tepemde aşağı yağıyor. Ledin şiddetini nasıl azaltırım bilmiyorum. İçine daire şeklinde kesimiş karton koydum sonuç iyi. Altta ortadaki kısım içeriden koyulmuş karton kaymasın diye ortadan bantladım , o bant resimde belirgin normalde silüet. Ama daha büyük karton keseceğim ışık hala şiddetli . Pervaneler resimde kapalı , çalışırken açılıyor ve şeffaf. Saat yönüne veya tersine dönüyor. Geçen sene her sitede vardı şimdi sadece hepsiburada'da. 18 bin lira. Ama benimki resimdekinden değil. O çubuk yok bende. Eski model olmasın şu an satıştaki? . . Bliss Fanlı Tavan Lambası 35+28 W diye geçiyor aldığım philips'in sitesinde. Aldığım alttaki.
  34. 1 like
    oyun çok başarılı. depoya kaldırdığım logitech momo'yu yıllar sonra geri çıkarttırdı bana... gerçi ne direksiyon setleri çıkmış, bizim momo çok demode olmuş artık.
  35. 1 like
    1955 Race car at Le Mans crashes into spectators, killing 83
  36. 1 like
    Nobody 2'yi izlemenize resmen gerek yok. İlki hiç fena değildi ama ikinci son derece dandik olmuş. Ucuz.
  37. 1 like
    . Bilseydim , bunu izleyeceğime Var Bunlar'ın herhangi bir bölümünü bayıla bayıla izlerdim. Giray'ın Kerem'in birlikte yaptığı işleri seve seve izlerim. Bu film (ekşisözlükten) "akarken doldurmak" Film aşağıdaki filmlerin bir kopyası ama Giray-Kerem tadında değil daha çok kolpaçino-çakallarla dans tarzında çekilmiş bir kopya. . Fakat Giray bir sahnede çok ilginç bir şey yapıyor , yaptığı şeyin filmin konusuyla alakası yok , tribünlere oynamak olarak değerlendirebilirsiniz cesaretle doğru söyledi söylediği şey de beni etkiledi. O kısım için izlenir filmin ilk yarısında oluyor. ek: İlgili kısım filmin ilk yarısında değil ortasındaymış ve ilk defa bir filmde yapay zeka ile yapılmış bir plan gördüm , içki sofrasında masadaki tabaklar bardaklar sis ve duman içinde kayboluyor. (sanırım benim için bir ilk).
  38. 1 like
    notepad++'in gelistiricisi adamin dibi Notepad++ v8.9 . 6.4 Tiananmen Massacre Commemoration
  39. 1 like
    sanirtim ben aritk loto kazansam bile ups falanalmam .telefon alirim elektrik kesikken onla ugrasirim ama ups almam cok elestrik sorun asayanir bolge degilse yada cok onemli isler yapilmiyorsa bu devirde hic mantikli gelmiyo dial up zamani cok sahaneydi.ya simdi evtelefomuz bile esiliyo elektrik gidince eskiden gitmezdi99 depreimde bi gun eletriksiz kaldik sakir sukur telden konsutum bugun olsa o da gidiyo dial upzamani ups pc kurtariyordu modelde icerde telden bahli nette gitmiyordu eski psular cok tenekeydi cin mali kasalarla nomalelerle gelen dandirik psulardi.pasifi birak korumanin k si yoktu.bi voltaj dalganmasiile tum pccop oldudemesekte anakart gidebilrdi giderdi. artik cogu psu kendi olur ama pc korur artik dun 3630 msi 12a kasa aldim b65 psu var icnde actif tum kkorumalri mecvtut bu aksmada birden birini aradim tam konuadimdabelk isaat 10da gelirim dedi bakaim cpu alicam belki ikinci el 7600 kutulu stok fani ucuz aalmiyorum ama hakkini eriyorum sebep ise urasmak sitemiyorum biktim 5500 alicamsanirimo paraya sifir gecen hafta 8500g bulmustum sifir ama fa alicamne aliyim yok bu dandik duzgun fa cok pahli degmez derken bunu aliyim geciciyim denicem ikinci el pu az kullamöis stok fan elindede sivi sogutucdanklam acin varmis vericek bu iste olursa bana kala kala bi ramalmakkalicaz
  40. 1 like
    şımarıklığın da böylesi araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz.
  41. 1 like
    soyle birsey buldum: https://tollguru.com/toll-calculator-turkey ne derece dogru hesapliyor bilmiyorum ama bana mantikli geldi
  42. 1 like
    benişyo deltoro, şan pen ve leo hatrına izledim. paul thomas anderson'a kaç para verdi hangi lobi verdi bilmiyorum ama yok aga çok boktan bir film olmuş
  43. 1 like
    Birinci bölümde takildım kaldım, pek sarmadı ama bir daha deneyeceğim.
  44. 1 like
    Cuma gunu seyrettim. Hakkinda soylenenlere değmez
  45. 1 like
    Apple'ın iptal ettiği bi elektrikli araba projeleri vardı, bence bu araba o araba. Ferrari logosunu söküp yerine elma koysalar, arabanın adını da iCar Pro Max falan koysalar büyük talep olur.
  46. 1 like
    amazondanda artik biktim istemeye istemede olsa msi mag force 120a b65 pslu kasa aldim 3650 litsa miydi neydi kala kala 2 parca kaldi diye annemle dalga geciyoz su an 6 olmadi sabah azlyat icin haziraniyor. evet 2 parcca kaldi ama ram ile cpu .ram ana para zati gerisi fasa fiso demesekte hic boyle bisi gomedim 30-40 senelik pc alemin icndyken islcmiside 9600x alabilirim ama 7500f de ciddi secenek ram yuzudne umursamamiyorum 3k fazla olmasin
  47. 1 like
    Yine oskarlı bir çöp daha. One battle after another. Cidden vakit kaybı. Sündüre çeke zaten saçma olan bir filmi daha da saçma sapan bir hale getirmişler. Bu seneki oskarlar fiyasko resmen. https://www.imdb.com/title/tt30144839/
  48. 1 like
    3 haziran'da clarkson's farm'in 5. sezonu geliyor. yeni denyoluklar geliyor
  49. 1 like
    2027 diyorlar ek paket için ama güzel bir şey gelirse niye oynanmasın, Witcher 3 zamansız gibi bir oyun zaten ilk çıktığı zaman grafiksel anlamda çığır açmıştı şimdilerde üzerine grafiksel olarak konan oyunlar olmuş olsada onun kalitesini havasını hiç bir şekilde vermiyorlar, fazladan yeni içerik bizi üzmez fena olmaz. Artık eskisi gibi yeni bir oyunu oturayım oynayayım havam bile gelmiyor zaten.
  50. 1 like
    VW grubu araba değil artık. LEŞ komple. Hele ki bu distribütör elinde.